Hvilken slange størrelse til bildæk?

Jeg har fået 2 fine dæk som jeg vil montere på et par landbrugsfælge. Hjulene skal sidde under en skurvogn som jeg har tænkt mig at bygge.


Dækkene er 235/60ZR16 100W


Er der en dækkyndig til stede der kan fortælle mig hvilken størrelse slange jeg skal lede efter til ovenstående dækstørelse?


Jeg kan se at slangerne sælges billigt i Kina, men hvilken størrelse jeg skal købe er jeg i tvivl om. Er du lidt inde i dæk og kan give mig et hint?


Se evt. link til DK slangeleverandør:

Klik her




Hundefar

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kunne denne her passe?

http://www.ebay.de/itm/Inner-Tube-Front-Or-Rear-16-Inch-225-250-Straight-Valve/380783293117?_trksid=p2045573.m2042&_trkparms=aid%3D111000%26algo%3DREC.CURRENT%26ao%3D1%26asc%3D15814%26meid%3D3433900332190374387%26pid%3D100033%26prg%3D7513%26rk%3D2%26rkt%3D4%26sd%3D141084470821%26

Hundefar

"Landbrugsfælge"
"Skurvogn"

Jeg tror ikke der er problemer med slanger her...

Bent.
Den viste slange passer sikkert udmærket, bare ikke større.
Lad nu være med at nive eller rive slangen under montage. :-)

Med venlig hilsen
ktm

 

Hej Klaus, Tak for svar, det var lige hvad jeg havde brug for!!!!!!!!!! :-) God jul!!!!!

Hundefar

Pas på, beløbet for 2 overstiger 80 kr. Du kan få en regning på 160 kr. i nakken bag efter hvis de kommer fra kina. Men den du linker til er fra england, her er ingen problemer bare det ikke er fra frihandelsstedet Jersey

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Hej Peter, Jeg har nok fået 15 pakker fra Kina her i år 2013 og ikke en eneste er blevet "nakket" i tolden ;-) Jeg beder nu altid om at få skrevet toldværdi $10 på pakken og de stryger lige igennem. Jeg har egentlig også på fornemmelsen at de ikke er så strikse mere???

Jeg køber i Kina, både på Ebay og også via http://www.aliexpress.com/ og andre steder.

Egentlig syntes jeg det er noget gevaldigt fis at de jagter os private for småkøb, men det er jo nu en gang bestemt af vores fantastiske handelssystem. Men tak for advarslen....;-)

Og skulle det gå galt en enkelt gang er det jo bare ærgeligt og så må jeg jo betale ved kasse 1.

Hundefar

Der står også gift og $5 på alle pakker jeg modtager, men det gør nok ikke at de bare lader dem ryge igennem, jeg har hørt om mange der har fået taget deres ting. Min kone fandt også dette mekka af smykker/tøj/hår/sminke/negle som ebay er fra kina. Vi har modtaget omkring 150 pakker i 2013, her er ingen pakker åbnet. Men jeg holder mig under 80 kr. altid. Det er lidt noget natur grisseri at man for at købe 5 led pærer skal købe dem som 2+3 i to pakker. Jeg har en ide om at det mest er store pakker de kontrollerer.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis