360V til Damprør?

Hej

Den lille sag ser ud som som på billedet . Den sidder på el-vandkedlen til et seriøst damprør i stål som engang har bukket gelændere til kommunen, men de skal være helt! lige siden 2011. Jeg har ingen erfaring med ledninger, men har fundet ud af så meget som at UVW går til vandstandsafbryderen i tanken ved siden af, men hvordan er det nu lige det ligner vist et 360 V til strøm, med en ledning (den lille blå ) for meget??

Er der nogen med nogen ide til hvordan jeg skal koble det røde 360v kabel til RSTO'en?

Hver dag er en ny dag - stjernerne er over os.
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej.
Det der billede, der, kommer det,der
Normalt er UVW de trefasede tilslutninger til en motor/maskine, men et billede ville da være godt.

mvh

varmetossen

Så fik jeg trykket på det grønne plus. Her er billede

Hej.
RST er kablet med strømmen og UVW driver så åbenbart en tilhørende pumpe/vandstandsregulator, som du siger, men det er ikke til at se ud fra billedet.
Altså RST går ind og UVW går ud af kassen.

mvh

varmetossen

Det ser ud til der også skal tilsluttes nul (den tynde blå ledning,  til h. for de tre røde)
Annonce
Skrevet af TRY DIY på 15 dec 2013 23:31

Så fik jeg trykket på det grønne plus. Her er billede
R S T O skal tilsluttes forsyningen, idet de er mærket NET/ WIRE. UVW er beregnet til at tilslutte en pumpe,som der står på mærkningen

fase
Ledningerne til kedlen ser kraftige ud. Hvis maskinen sluger 32A er det ikke nok at rykke den til en 16A gruppe osv.. Er der ikke en mærkeplade på den om siger lidt om strømtræk, watt forbrug?
Tak for de lynhurtige svar, de er blevet modtaget med åben hånd, sådan billedligt sagt.
Jeg har ikke vidst hvordan jeg kunne uploade nye billeder, så tråden fortsætter altså her:

http://www.lav-det-selv.dk/Forum/aft/185890

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis