Opmuntring

Hej rødder o.d.a.

Her er lidt til at sidde og drømme lidt over.
En fin ide til, hvad man lige stiller op med en gammel Range Rover. Traf den på et lokalt værksted.
Ser ud til at være i udmærket stand og lavet så taget kan sættes på igen

mvh


 varmetossen

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja næste gang Pamela Anderson lige kikker forbi danmark skal jeg nok sige til min datter at hun skal fortælle om at du har danmarks fedeste lifeguard bil. Personligt ville jeg heller have en af dem der er endnu ældre.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Ved jeg godt, jeg tænkte nu også mere over i rover med land foran.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Hej.
RR'en her passer nu rigtig godt til vinden i håret, solen i øjnene og Mamas og Papas i spilleren og cirkler i sandet

mvh


 varmetossen

Hej.
Der stod også en model, jeg ikke fik med i første omgang.
Vel Fords mest udskældte og hadede model.
Ku ikk li huske hvorfor, så søgte lidt. det var ikk nogen dårlig bil, men kom på et tidspunkt, vor folk troede, at nu skulle den bare have en plutoniumpille ved leveringen og så skulle man ikke tænke mere over det, eller en turbinemotor og så kom der bare en benzingoppler.



mvh

 varmetossen

Annonce
Du kunne have skaffet dig en sådan Edsel på Ålholm på den gevaldige auktion sidste år!!
Jeg har heller aldrig forstået, hvorfor lige den skulle lægges for had i den grad, som det skete. De øvrige modeller var jo ikke meget anderledes, blot var blikket bukket anderledes?

Med venlig hilsen
ktm

 

Jeg har heller aldrig forstået, hvorfor lige den skulle lægges for had i den grad, som det skete.


For det første kørte Ford en reklame-hype som var uden sidestykke, så folk troede der kom noget helt ekceptionelt. Da så bilen endelig stod der var det bare en ganske almindelig dyt.
Derudover landede den på et tidspunkt hvor der var recession i USA, så ingen havde lyst til at købe sådan et monstrum.

Bortset fra det: de fleste af Ålholm bilerne var i temmelig dårlig stand.

MvH,

Bent.
Skrevet af Bent Andersen på 16 dec 2013 16:50


 

Bortset fra det: de fleste af Ålholm bilerne var i temmelig dårlig stand.

MvH,

Bent.

Ja, og i særdeleshed den Edsel, der blev solgt i en samling med 2-3 andre ådsler.

Med venlig hilsen
ktm

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis