Min kone er underlig

Det syntes synsmanden. Hendes nyindkøbte bil står til syn i februar, men jeg ligger ikke og klargører bil til syn i jan-feb. Så afsted med hende sidst i oktober. Synsmanden havde aldrig oplevet folk der syner bilen for tidligt, den er jo ikke engang indkaldt sagde han. Jeg syntes det lyder underligt, alle jer lav-det-selv folk, der må da være andre der gør/har gjort det samme.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
ja da adskillige gange.
Da jeg var på et værksted gjorde vi det ofte med salgsbiler.
Men har også en enkelt gang gjort det med min egen, da jeg skal stå ude i haven og lave den, og ikke gad det i vinter halvåret :-)

Mvh

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
Hej.
Man kan da altid køre en bil til syn.
Men har det opsættende virkning på næste periodesyn.

mvh

 varmetossen

Før i tiden kunne man køre bilen til syn 6 mdr før, så der faktisk kunne går op til 2 år og 6 mdr inden næste syn.

Men idag kan man ikke længere gøre dette.. Hvis du kører bilen til syn nu kan du ændre synsdatoen så det vil blive den fremtidige synsdato den vil blive indkaldt på. 



Mvh Mærsk

Jeg gjorde det for nylig med min datters nyindkøbte, brugte bil ifm omregistreringen. Der var tid på "motorkontorets" synshal, og i stedet for at skulle afsted igen og hun selv skulle rode med det i københavnsområdet, fik jeg lige klaret sagen, men det betød, som Mærsk beskriver det, at synsdagen blev rykket frem, så den nu for fremtiden skal til syn i en mere "human" vejrsituation!

Med venlig hilsen
ktm

 

Annonce
Jeg må konkludere jeg har en underlig synsmand. Jeg vidste godt det med synstidspunkt nu er flyttet frem, det er jo det jeg også gik efter. Som der også skrives, mht. at klargøre den om sommeren / efteråret. Ved godt at bilens bremser skal være i orden hele året, men jeg er nu mest sikker på at den bremser mere lige, lige efter jeg har renoveret / renset / smurt mine bremser, den 3 mdr. efter, og så midt i feb.(gælder ikke hvis der er kommet nye skiver og klodser på ved jeg godt).

MVH og tak for svar.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
... æhh! Gik den igennem Peter?

 

Ja, en anmærkning, jeg elsker disse nummerplade belysningspærer. Fra lørdag da jeg lavede den til fredag hvor den blev synet, var der sprunget een pære. Det sker ikke igen. Den har nu fået diode pærer på nr. pl. lys og som positionslys.

Det er mit lod her i livet at jeg bare ikke skal have en blankt synsrapport.

Den fik også den store tur med bremser, ophæng osv. Jeg har luret dem hvordan de kikker efter slør, så det sker ikke jeg bliver fældet på denne type fejl.

Forurening er det eneste der kan dumpe mig efterhånden.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
ja, hamrene er lige så spise i dag, som for 20 år siden. Jeg synede min knægts gamle Kadett. Gudhjælpemig om han ikke målte ratdiameter og næsten slog hammeren i stykker på trækket. Men den gik IKKE igennem under pedalerne! Go jul!

 

Jeg har ikke biler der er så gamle og rustne mere så de bruger hammer. Men den giver mig stadig marreridt om natten. Glemmer aldrig da min 3 år gamle forbro på min fiat tipo blev kasseret, slår man længe nok på det samme sted skal man nok komme igennem på et tidspunkt.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis