stikkontakter og dørkarme

Jeg har et gammelt hus hvor de fleste af stikkontakterne er af gammeldags udseende, de er sorte og af jern men jeg har også set dem i hvid/grå, dem er jeg blevet lidt vilde med men jeg kan ikke finde dem nogen steder, jeg har været på nettet for at søge men uden resultat. Kan de i det hele taget fåes???
Ind til min stue er der nogle dørkarme som er rigtig flotte, de giver døren ligesom et tredimesionelt udseende, dem kan jeg heller ikke finde da de er 3 cm tykke og dem jeg har set er kun 2,1. Kan man få dem lavet specielt eller lign. og hvad vil det koste???
Håber der er nogen der er lidt klogere på de områder end jeg er. På forhånd tak for hjælpen!!!
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad angår kontakterne kan de sikkert ikke fåes som nye mere men må findes brugt...

Jeg kan se du bor i Randers, har du været på "Det blå marked" eller nogle af de andre genbrugsmarkeder der findes i området eller hos marskendisere eller måske en skrot handler kan mave nogle til at ligge. Elle nogle af de butikker der ligger "mellem" antik og marskendisere ???

Dit spørgsmål vedr gerigter, Ja man kan få laved mogle. Du skal finde en snedker eller tømrer der vil lave disse for dig. Han sliber / sammensætter et fræsejern og fræser den liste du har brug for. Men det er sikkert ikke billigt. Prøv om du kan finde en pensioneret mester der stadig har et værksted hvor han går og "nusser" med sådanne sjove opgaver og får en snak mad ham...

Venligst Njord

MVH Njord
Ang. dine kontakter kan du godt få nogle der passer i størrelsen med de gamle du skal bare køme dem der hedder FUGA med en ramme 68... Så skulle det gerne passe.. Held og lykke
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis