Vinkelsliber og ladeapparat

Hej

Svigerfar ønsker sig en ny vinkelsliber og et ladeapparat. Er der nogen der har set et godt tilbud eller har en god anbefaling?

Venlig hilsen

Jens

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Bochs og AEG laver nogle rigtigt gode vinkelslibere, og et ladeapparat kan du købe i næste uge på tilbud hos Onkel Harald. Det er en elektronisk lader på 10 amp. 12 v. til 249,00 kr. den har nr.3414 hvis du selv går ind og søger på den.
Hej
Ja, karussellen har kørt her inde nogle gange. Er selv gammel elektromekaniker og har adskilt utallige stykker håndværktøj ad til rep, og er kommet til den konklusion at jeg køber to af de billige ad gangen. Det er billigere end een af mærkevare, og hvis den første staller får du den byttet indenfor to år, og kører så bare videre med den næste nye, der ligger klar.
Sidste gang jeg havde problemet, fik jeg en 125 mm OG en 230 mm vinkelsliber biligere end een mærkevare.
Krøllen på et hele er så, at da jeg fik sat den lille i klemme så den kvaste gearet, måtte jeg hente min gamle AEG frem og lodde en ledning og skifte kul og  ja, den er ok igen . Den er ved at være 30 år gammel.
Jo, kvalitet betaler sig, men til hobbybrug tror jeg ikke man opdager forskellen.
De billige har fungeret fint for mig.
Der er da også en gimmick i at sige: Her er to - gå i gang

mvh

 varmetossen

Tak for svar!!

Jeg endte med at købe ladeapparatet Fra Harald (@Håndværker: Tak for nummer og det hele!) samt DeWalt vinkelsliber på tilbud I Stark til 370 kr.

@ Klaus: Den sjove gimmick er til at overså, når det er svigerfar der har den I baghånden ;o) !!!

Venlig hilsen

Jens

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis