Tråden er låst

lån af kværn med æbler, most eller saftpresser som betaling

Søger en kompost kværner, frugtkværn, elektrisk rivejern, malingmixer, maling blander, mørtelblander, mølle, granulator, flishugger, blender, knuser eller andet som kan kværne æbler til saftpresning, eller bare en ide til hvordan man kan bygge noget selv.. både manuelt og elektrisk udstyr er acceptabelt.. ønskes gratis, eller bare til lån for en enkel dag. Jeg kan låne min saftpresser ud eller give æbler eller most til vedkommende som gengæld, eller vi kan presse saft sammen.. Århus og omegn.. 
Søger en kompost kværner, frugtkværn, elektrisk... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ja han er ret imponerende, omend også lidt speciel........ .
Jeg har længe overvejet at bygge hans boxjoint jig, ikke at jeg lige har noget særligt at bruge den til, synes bare at den er smart. Det samme gør sig gældende med hans pantorouter, ak hvem der bare havde pladsen i værkstedet 

Med venlig hilsen

Anders

Enig Anders...
Ville gerne have dobbelt så meget plads, og dobbelt så meget tid, til at bygge alle de fine/fed ting som internettet byder på.

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Skrevet af PinkHenrik på 12 dec 2013 09:13
Enig Anders...
Ville gerne have dobbelt så meget plads, og dobbelt så meget tid, til at bygge alle de fine/fed ting som internettet byder på.
Når du engang bliver folkepensionist, vil du sikkert ikke kunne forstå at du har haft tid til at gå på arbejde 

Skrevet af Håndværkeren på 12 dec 2013 10:02
Når du engang bliver folkepensionist, vil du sikkert ikke kunne forstå at du har haft tid til at gå på arbejde 

Ja, det har du nok meget ret i, min far lader i hvert fald til at have fået rigeligt at se til, efter at han gik på efterløn


Med venlig hilsen

Anders

Skrevet af Håndværkeren på 12 dec 2013 10:02
Når du engang bliver folkepensionist, vil du sikkert ikke kunne forstå at du har haft tid til at gå på arbejde 

He he Jørgen... det er jeg sådan set allerede... jeg valgte at pensionere mig selv i en alder af 43 år, da vi flyttede til dejlige Sønderjylland.

Så jeg går hjemme og hygger mig, men har stadig ikke tid nok... 


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Annonce
Du kan lige vove på at lave 25 timer i døgnet, syntes det er rigeligt med 24 !
Når du har kunnet pensionere dig selv så tidligt, må du enten have vundet i Lotto eller fundet en måde at lave guld på, og har du det ville det overhovedet ikke undre mig at du lavede 25 timer i døgnet 
He he Jørgen, nej jeg har ingen planer om at indføre flere timer...

Nej jeg har ikke vundet i lotto, jeg har bare haft et godt job, og så er jeg en sparsommelig type, der ikke bruger penge som andre mennesker.

Jeg har feks aldrig fået et kørekort og derfor aldrig haft bil, med de økonomiske udskrivninger der følger med det. 
Jeg var 28 år inden jeg fik en telefon, og har altid levet efter reglen: Sæt tærring efter næring.

Når vi kunne flytte til Sønderjylland, var det jo fordi vi spekulerede i forskellen mellem priserne i hovedstaden og her.
Vi købte et billigt hus(tvangsauktion) satte det i stand over en 10 år, mens jeg havde et rimeligt godt betalt job(hvor jeg arbejdede langt mere end 40 timer om ugen) og solgte så dyrt, for igen at købe billigt i Sønderjylland og leve af differencen  



Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også