Søger bæredygtig læreplads

Hej!

Jeg vil gerne tage en uddannelse som bygningssnedker, og er interesseret i at finde et firma, som beskæftiger sig med bæredygtigt/alternativt/økologisk byggeri på Sjælland.

Hvis nogle herinde kender til et firma, som de tilmed kan anbefale, så er jeg meget interesseret i at høre mere 
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af koebben på 04 dec 2013 11:41
Hej!

Jeg vil gerne tage en uddannelse som bygningssnedker, og er interesseret i at finde et firma, som beskæftiger sig med bæredygtigt/alternativt/økologisk byggeri på Sjælland.

Hvis nogle herinde kender til et firma, som de tilmed kan anbefale, så er jeg meget interesseret i at høre mere 

En snedker er en foretnings mand lige som alle andre, så hvis der ikke er penge i sagen kan han ikke beskæftige sig med det. Så jeg tror du vil få over ordentligt svært ved at finde en læreplads med dine krav !
Prøv at ringe til 3F/BJMF i valby

http://www.3f.dk/bjmf

Der sidder en uddannelsesansvarlig der hedder Bjarne Petersen. Han kan måske hjælpe dig videre.

Mvh Regmos
Pensioneret tømrersvend, med ret til at bære sabel i krigstid.
Måske det her kunne være relevant:

http://www.egenvinding.dk/
Findes Byggefirmaet Maj stadig? For mange år siden havde de en social-bevidst profil. Rejste ud og byggede skole i et Mellem-amerikansk land... tror jeg det var.

Villa VilleValhal - gammelt hus, altid noget der skal laves
Hej Koebben

Det er en rigtig god ide at vælge en lærerplads der laver noget der interesser dig. Men vær opmærksom på at de få firmaer der laver spændende byggeri også har rigtig mange ansøgere til de få lærerpladser.

Som tidligere nævnt er EVD et godt firma, se www.ejenvinding.dk

I københavnsområdet er der Byggeselskabet Maj, som også er blevet nævnt, www.bygmaj.dk
Endelig er der også Logik & Co, som er et super godt firma, www.logik.dk Rigtig flinke mennesker der laver godt håndværk.

Der findes også en del små mestre der laver spændende byggeri, men de er tit svære at finde. Men når du først kommer ind i et firma får man hurtigt et netværk.

Held og lykke med lærerpladssøgning:-)

Hey!

Tak for det. Jeg kontakter dem alle 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis