Hej LDS
Jeg har i mange år brugt jeres forum til inspiration og svar på alt mellem himmel og jord!
Nu har jeg så et konkret spørgsmål som jeg vil høre om I kan hjælpe med.
Vi er i færd med at få bygget en tilbygning og følger AB92... Så det har egentlig ikke så meget LDS over sigt
men med små børn etc. er tiden ikke helt til det.
I vores kontrakt med entreprenøren er prisen fast! Men så kom jeg lige til at tænke på vinterforanstaltninger og "ekstra ordinært vejrlig" som den storm jeg mener rammer i morgen aften (torsdag).
Hvem har egentlig ansvaret og hvem skal betale. De er i færd med at bygge selve murene op (H+H termoblokken) og jeg tænker der skal lidt afstivninger til.
Jeg har læst vedr. vinterbekændtgørelsen men vores tilbygning er jo trods alt < 500 kvm...
Mit eget udgangspunkt er at når prisen er fast og der ikke står så er alt inkl. (dog bortset fra el, varme, vand som vi afholder udgifterne til).
Har jeg overset noget?