Radon sikring i spåndplade gulv, med gulvvarme

Hej med jer.

Jeg er en lille smule i tvivl om hvordan. Jeg har et betonlag på ca 10 cm og isolering mellem 70-120 mm. spåndplade med gulvvarme.

Kan man ligge radon sikringen oven på varme slangerne? :-)

Der kommer et laminat gulv fra alloc oven på.
Hej med jer. Jeg er en lille smule i... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det er også derfor man anbefaler mindre isolering, jo mere isolering under betonen, jo mere isolering over, var der feks. 300mm isolering under betonen, ville man ikke være så betænkelig at smide 100mm ovenpå, men uden isolering under betonen, vil man kun anvende 50mm isolering.
jeg vil for en gangs skyld give håndværkeren ret.
Dels fordi radon ikke forekommer over alt men i visse områder er der en risiko, dels fordi det er farligt at leve og risikoen for at dø af radon er mindre end at blive kørt ned.
Vidste i også man kan få kræft af at spise ost?? I skal bare spise 10 kg om dagen.
jeg vil for en gangs skyld give håndværkeren ret.
Dels fordi radon ikke forekommer over alt men i visse områder er der en risiko, dels fordi det er farligt at leve og risikoen for at dø af radon er mindre end at blive kørt ned.
Vidste i også man kan få kræft af at spise ost?? I skal bare spise 10 kg om dagen.
jeg vil for en gangs skyld give håndværkeren ret.
Dels fordi radon ikke forekommer over alt men i visse områder er der en risiko, dels fordi det er farligt at leve og risikoen for at dø af radon er mindre end at blive kørt ned.
Vidste i også man kan få kræft af at spise ost?? I skal bare spise 10 kg om dagen.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis