Forlænge ledning på fjernstyring til Orlan Gasogen???

Hej.

Kam man forlænge ledningen på denne her fjernstyring http://www.vvs-eksperten.dk/index/orl-n-fjern-overvagning-p30906 fra 10 meter til 30 meter..
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tja, forudsat boxen og styringen på fyret, sådan elektrisk, kan trække en lang ledning skal du, så vidt jeg erindre, ned i en forretning hvor man handler med tilbehør til fastnettelefoner da stikkene er ens. Men tag lige boxen med og kontroller at stikkene passer sammen, for jeg kunne jo have set forkert.

Har før tænkt over jeg gerne ville have en selv. Lad mig lige høre om du har held til at få det til at spille, da jeg nok nærmest skal bruge 40 meter hvis ........

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Så har jeg købt fjernstyringen. Nu vil jeg lige i Bauhaus i aften og se om de har noget ledning.

Men må sige at hvis den virker med 40 meter kabel, så bliver livet meget lettere 

Bliver rigtig glad for den alarm der er i den. Glemme sommetider når jeg er ved at starte fyret op, og så ryger den jo op og laver fejl. Men det slipper jeg for nu, da man kan sætte alarmen til f.eks. 90 grader...

Jeg skriver lige, når jeg har testet med den nye ledning...
Skrevet af the_partyman på 04 dec 2013 15:54
Så har jeg købt fjernstyringen. Nu vil jeg lige i Bauhaus i aften og se om de har noget ledning.

Men må sige at hvis den virker med 40 meter kabel, så bliver livet meget lettere 

Bliver rigtig glad for den alarm der er i den. Glemme sommetider når jeg er ved at starte fyret op, og så ryger den jo op og laver fejl. Men det slipper jeg for nu, da man kan sætte alarmen til f.eks. 90 grader...

Jeg skriver lige, når jeg har testet med den nye ledning...
 Jaaaeeeee, det bliver så spændende og se hvad der sker.

Sørme bliver det meget nemmere med et sådanne monstrum, især hvis man kan gå hen og glemme der skal lukkes så underforbrændingen kan komme i gang, ellers fiser alt varmen jo direkte op i skorstenen. Det tror jeg nu kun er sket en gang for mig, syv ni tretten.
 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Så er jeg kommet hjem fra bauhaus med 50 meter ledning (170kr)

Og jeg kan kun sige "hold kæft hvor er livet herligt,,

Det fungere som det skal.

Husk at det skal være en 4-ledet...

Ikke flere sprængte pex-rør. Det er SÅ dejligt...
Skrevet af the_partyman på 04 dec 2013 20:53
Så er jeg kommet hjem fra bauhaus med 50 meter ledning (170kr)

Og jeg kan kun sige "hold kæft hvor er livet herligt,,

Det fungere som det skal.

Husk at det skal være en 4-ledet...

Ikke flere sprængte pex-rør. Det er SÅ dejligt...
Det lyder da godt.  Så vil jeg også have en fjernbetjening på min kedel.

Ja gi skal det være firledet. Pluds, GND, RX og TX. Der plejer nu også altid at være fire ledere i et telefonforlængerkabel. Kan ikke forestille mig at Bauhouses forlængerekabler er anderledes end dem alle andre sælger.

Sprængt pex ? Det skifter du bare ud med sort rør. Så skal der rigtig meget frost til inden det revner, modsat pex'en.    

Takker for info.


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Annonce
Håber ikke at du har bestilt en endnu...

Prøv lige at se her 

https://kotly.com.pl/produkt-steering-panel-ekoster-control--for-boiler-orlan-super-with-ekoster-2-978.html?l=en


Øh, jo det har jeg faktisk i går (fredags). Det koster jo også at få en sådanne tilsendt. Ligeså ville jeg nok ikke kunne levere den tilbage, hvis det nu viser sig de ikke kan snakke over så langt et kabel, som jeg har fået lovning på ved den lokale Orlan pusher.   Er det ikke sådan det heder på moderne sprog.

Men smutter selve styringen en dag, kunne jeg vel fristes.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Ja kunne se at styringen til fyret koster 3000 herhjemme, men kun 1300 dernede...

Jeg har bestilt en fjernstyring mere... ...bare lige for at få en pris på porto...
Skrevet af the_partyman på 07 dec 2013 20:12
Ja kunne se at styringen til fyret koster 3000 herhjemme, men kun 1300 dernede...

Jeg har bestilt en fjernstyring mere... ...bare lige for at få en pris på porto...
Godt set med styringen

Men er det ikke en enorm dyr måde at finde ud af det på ??? Kunne du ikke bare spørge i stedet ??? 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Tror ikke at det koster 100kr i fragt at få sendt fjernstyringen til Danmark....
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis