Climowool isolering, nogen med erfaring?

Som overskriften, er der nogen der har prøvet at isolere med Climowool isolering?
Der er en god del at spare ved at købe den fremfor Rockwool.
Til mit lille projekt på 44m2 førstesal, er prisforskellen mere end 8000.-, dem kunne jeg godt bruge på noget andet.

Hvordan er det at arbejde med, er det let at skære til, støver det meget?
Jeg kan se at 10-4 og andre nogenlunde kendte forhandlere har det på programmet, så helt skrammel kan det vel ikke være?

Mvh Lars
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er du sikker på at det rockwool du sammenligner med ikke er lavet af guld

Med den prisforskel må det være tilfældet - er der ikke kommet et nul for meget med

Jeg har brugt Climowool fra 10-4 til et lille projekt med en skiftet yderbeklædning på sommerhuset - og har intet at indvende mod produktet. Nemt at arbejde med og støver eller klør overhovedet ikke - minder om Isover glasukd.

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Det lyder umiddelbart godt, jeg synes der er lidt at spare.

Der er selvfølgelig forskel på Rockwool priser og jeg har ikke indhentet tilbud på Rockwool, men de billigste priser jeg fandt, sammenlignede jeg med priserne fra http://nettraelasten.dk/shop/glasuld-156c1.html og der var en kæmpe forskel.
Mvh Lars
Har selv brugt climowool til hele mit renoverings projekt, og er super at bruge, og klør og stikker ikke. og støver ikk.
Det lyder jo også positivt, jeg tror jeg forsøger at hente et tilbud hjem på det.
Venter dog lige til efter stormen på Torsdag :o(
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis