Hvilke ledhejseporte kan man anbefale ?

I forbindelse med opførsel af nyt hus , har vi valgt selv at skaffe og få monteret 2 ledhejseporte , men hvilke porte kan i anbefale ?

Er Crawford , Hörmann , Lindab , Velcom   bedre end f. eks  Arkas porte , GN porte , Skjold porte  og hvori består den kvalitet ?      Kan det være bedre tætninger eller er det stort set det samme på dem alle

Hvis i har en svar hører jeg gerne   mvh.  Kim

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Så vidt jeg lige husker, er der ca. 35.000 brugere af LDS så det er da lige det rette sted at stille sådan et spørgsmål
Nogen kan lide moderen andre datteren

Om du holder dig til de gængse og kendte mærker, er du relativt sikker på reservedele og sikkert kvaliteten også.

Har ingen selv så her ingen personlig erfaring at give af.


Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Jeg har to porte fra Crawford med tilhørende automatik .

Fik fornuftige priser og ellers god behandling. Reservedele er til at få.

Har selv monteret dem og det er ret simpelt at gå til.

De fungerer upåklageligt og virker til at være god kvalitet hele vejen igennem.

Vh. Jeppe
Jeg var ude og hjælpe en kammerat med at montere Port i hans ny opførte garage/tilbygning. 
Han havde købt port hos et firma der hed Bango og ligger i kjellerup. Det var en meget fin port isoleret og virkede rigtig solid og i god kvalitet. Og prisen lå noget under end hvad crawford skulle have. Hans port var leveret med 2 fjernbetjeninger og et indvendigt tryk. Og kunne udvides med udvendigt kodetryk. Reservedelene så ud til at være ganske som alle andre ledhejseporte. Ikke noget specielt i det. Og så fylder selve skinne systemet noget mindre end på min egen crawford port.

Jeg er ikke i tvivl om hvad jeg ville vælge næste gang.

Hvad skal vi med guld og sølv når vi har 4x4 og ØL?
tak for svarene som jeg selv har haft opfattelsen af ser det ikke ud til der er væsentlig forskel på de forskellige porte som sælges
Jeg skal selv til at have udskiftet en port. Alle de modeller i listede her for nogle år siden ser stadig fine ud i anmeldelser. Jeg synes bare ikke priser fremgår så tydeligt mange steder

You snooze you lose
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis