aprilla sonic hård opstart GtG_Home 3 7700 27-11-2013 18:08 når jeg lige har startet den og skal til at køre . hopper og ryster den helt vildt. sker kun ved opstart . når den først lige kommer over 10km så der ingen ting. håber i har en ide om hvad jeg skal gøre . tak 5 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Nitter 5936 7700 27-11-2013 18:33 Øh, er det hjulene der hopper eller sætter motoren ud eller ....... ??? Mvh. Leif. Onliner: "Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
GtG_Home Trådstarter 3 7700 27-11-2013 18:40 det mærkes til det kommer fra omkring baghjulet. tænker lidt på det måske er noget inde ved gearingen. da det kun sker når den for gas fra 0kmt - 10 og man kan mærke den tager ved. kommer den hårde rystelse / og det hele scooteren der hopper ved det^^ :/
Nitter 5936 7700 27-11-2013 21:28 Nåå ja. Vil skyde på det er fordi remmen fedter lidt på remhjulet når den er kold. Når du har kørt et ganske kort stykke er remmen sikkert blevet lidt varmere og dermed blødere, så den hænger bedre fast i remskiven. Vil skyde på det ikke sker efter du har kørt en tur og den har stået stille i et kvarterstid og du starter op igen. Gætter jeg helt fejl ????? Det er slet ikke umuligt, der trænger til at blive moowet ud inde bag skjoldet og det bagerste remhjul adskilles, smørres sparsomt med en god gang fedteknas hvor den ene halvdel af remhjulet glider sideværts. Når og hvis er det helt sikkert en god ide og give den nye ruller i den forreste remskive samtidig. Husk også lidt men godt fedt hvor halvdelene glider og absolut intet på rullerne. Og der må naturligvis overhovedet intet fedt komme på rem og remskiver. Mvh. Leif. Onliner: "Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
GtG_Home Trådstarter 3 7700 27-11-2013 21:42 lyder som en fornuftig forklaring. vil godtage den og skifte rem og ruller og gør rent der inde. tak
Nitter 5936 7700 27-11-2013 21:53 Selv TAK. Mvh. Leif. Onliner: "Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.