Mønster til H&R-London Kjole (50'erne kjole)

Hej alle

Jeg er helltt ny på forummet

Jeg søger et specielt mønster, jeg ved ikke om det fintes til salg eller om der måske var en som havde sådan et mønster liggende. Det skal ikke bare være en 50'er kjole men lige præsis denne model i dette mønster i str 16 (UK str) med halterneck og det hele.

Håber nogle kan hjælpe mig.

Mvh Kiea
Hej alle Jeg er helltt ny på forummet... Vis hele indlægget
21 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Arrrh - godt nok snakker vi jævnligt om tøser og store motorer, meen derfra og til at gemme billeder, der kan genkaldes i ubevogtede øjeblikke er der alligevel et stykke vej  men man kan da stadig forbavses
Undskyld, det startede med søde, klassiske kjoler, og lad os holde det der.

mvh


 varmetossen

Jeg håber da ikke projektet går i stå. Det ville da være forfriskende at følge et andet projekt, end det vi er vant til!
Især at få billeder når Håndværker giver den som gine, selv om målene så ikke passer helt. Det lever vi sikkert fint med!!

Men det går vel som det plejer, forventningens glæde er ofte den største, undertiden den eneste.

Med venlig hilsen
ktm

 

For den rene er alting rent

mvh

 varmetossen

Hej.
Jeg har osse en det er værd at skrue lidt på

mvh

 varmetossen

Joow jow men utroligt at du efter 29 års ægteskab endnu ikke har fået "den" indstillet rigtigt
Hej alle

Det er altså ikke fordi jeg ikke vil oploade billede, men jeg er online fra min telefon og det virker åbenbart kun fra en alm computer det der med at oploade billeder

Men hvis man Googler " h&r london halterneck pink floral dress" så vil der dukke en hvid kjole med pink blomster op, netop denne kjole har jeg hængende i skabet og mønsteret er helt perfekt til mig og derfor håbede jeg på netop dette mønster. Jeg har alt tilbehøret som petticoat, sko osv mangler kun et mønster så jeg kan sy en kjole eller to som ingen andre har end moi
http://www.ebay.com.au/bhp/halter-neck-pink-dress den?


 

Jeg tror det er den..



Mvh Mærsk

Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis