Lysstyrken dykker

Hej alle entusiaster

Jeg kører i min lille skønne 99'er Mitsubishi Carisma Exe, og den er bare go'.

Men jeg har oplevet, især om aftenen, at lyset ligesom 'dykker', både udenfor og i instrumentbrættet, ikke fordi jeg tænder noget - det dykker bare kortvarigt. 

Jeg tænker at det måske er generatoren, eller dennes kul (måske de er indbygget i regulatoren?) der har problemet?

Men så pludselig for to dage siden begyndte lyset at dykke rigtig meget, og denne gang sker det især når vinduesviskeren er i gang, eller når jeg blinker med retningsindikatorerne. Min radio er også begyndt at 'boote' som om den pludselig mangler strøm, mens jeg kører.

Er det så stadig generatoren, kullene eller er det noget andet?

Hvis det er kullene, er der så nogen der kan fortælle mig hvor jeg kan få nogle nye??? Har forsøgt at google det, men kom frem til ingenting.

Synes også jeg har forsøgt at gennemsøge dette forum - men....

Ser frem til gode løsningsforslag


2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej og velkommen på siden

Det kunne da godt lyde som om, din generator er lidt ustabil.

Det kan også være en dårlig forbindelse, kontroller især batteripoler, samt stelforbindelser.

mvh jens

Dufter meget kraftigt af en dårlig stelforbindelse. Det kan dog også være på pludssiden forbindelsen svigter. 

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis