Grove løjer

I dag fik jeg lige fortalt om en medarbejder et sted jeg ofte kommer, der var blevet taget grundigt ved næsen.
Det var startet med en klage over støjen fra et bordfodbold spild som nogle brugere bruger om aftenen. Der er på stedet en lille vaks køkken leder og de fleste regner med at hvad hun siger er rigtigt. Hun havde så sagt til en af medarbejderne at nu måtte han altså i Bilka for at se om han kunne bytte til et bord Ishokkye spil i stedet, og så skulle han huske at der skulle en is kompressor med ! Den stakkel køre i Bilka og beder om det han har fået besked på, han havde sat varehuset på den anden ende i et forsøg på at finde den iskompressor der hørte med til sådan et spil. Efter et par dage havde en leder fra Bilka ringet og fået fat i køkken lederen, der jo fortalte at det altså var en lokal joke de kørte på Stedet.
Stakkels mand
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Nu tror jeg da, du keder dig

Over hele hovedet IKKE
Samme Køkken leder havde taget hele personalet ved næsen før jul sidste år, hun bager altid enorme mængder jule småkager, og ved at medarbejderne har meget svært ved at holde fingrene fra dem. Så hun havde lavet en speciel dåse småkager af chocolade overtrukne hunde kiks ! På dåsen havde hun som sædvane skrevet "nix pille før til Jul"
Indvendig i låget havde hun skrevet Hundekiks, men det var der jo ingen der troede på. Så de havde delt ud til højre og venstre når Køkken lederen var kørt hjem. Først efter nytår havde hun så fortalt at det rigtig nok var hundekiks med chocolade overtræk hun havde lavet der hjemme, netop til alle pilfingrene. Det blev der godt nok grint af længe
Det er vist sjældent at kvinder behersker den ædle kunst: Værkstedshumor.
He he, den var god med hundekiksene 

Det fik mig til at tænke på, hvor mange af den slags værkstedhumor der mon egentlig findes, og hvor mange af dem der rent faktisk har fundet sted og blevet brugt overfor kolleger.

Jeg havde en kammerart der var kok, han skulle lave nytårs menu et år, til forret lavede han løgsuppe, og da der begyndte at dufte himmelsk, kom flere og flere "hjælpere" der lige ville smage... På et tidspunkt tog han en lille gryde og fyldte den med eddike, masser af pepper og lidt vand og havde stående på kanten af komfuret, alle der så kom og "lige" skulle smage løgsuppen, fik en skefuld af blandingen, og de kom sjovt nok ikke tilbage efter mere    

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis