Storm 28. okt 2013 - video svendborg - vildt.

Hej - jeg faldt over at klip på YouTube af stormen / orkanen fornylig.

Det er fra svendborg.

http://www.youtube.com/watch?v=fKoeiX8-NUo

http://www.youtube.com/watch?v=fKoeiX8-NUo

Jeg kan bedre forstå, at der var flere både, som sank i Svendborg sund, når jeg ser på denne video.

Lige nøjagtigt hvor i Svb. det er - det kan jeg ikke sige se.

Men vildt - det er det.

mvh A.


To ulykker kommer sjældent alene.
Hej - jeg faldt over at klip på YouTube af stormen... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det var da godt det ikke var en 2cv hun kørte i, så var hun da blæst ud over gelænderet.Jeg ved ikke hvad der er galt i Svendborg med advarsels systemet på broen, jeg har da oplevet lastbiler vælte på broen p.g.a. vinden, da jeg var yngre og cyklede måtte man da af og til gå over broen med cyklen som støtte.
Ved du iøvrigt at man for ca. 30 år siden snakkede om at sætte låger i gelænderne på broen !
Lågerne har jeg aldrig hørt om..

Jeg har hørt, de advarer mod kørsel med lette køretøjer på broen.. det var den dag en hestetrailer væltede efterfølgende..
Så advarslerne virker ikke så godt.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Advarsler virker tilsyneladende ikke. Her den anden dag måtte man lukke Storebælt indtil flere gange, fordi der væltede trailere, campingvogne og pressenninglastbiler.
Jammerligt at folk er så dumdristige og påfører andre så mange gener, som også fjolset der var kravlet op i en skorsten for at spille smart, og skulle hjælpes ned med helikopter. :-(
Det er åbenbart nødvendig med rigide regler og love.

Er i klar til næste ombæring storm?

Med venlig hilsen
ktm

 

Jo da det var for at dem der vil bruge broen til et engang flyvecetifikat ikke skulle besværes med at kravle over hegnet.

Ham den dummernik der kravlede op i en skorsten, hvorfor dog bruge penge på at hente ham ned, han ville garanteret selv falde ned på et tidspunkt
Om vi er klar til næste ombæring af storm ?

- jeg har lige lavet en kronebeskæring af de birketræer som vi har foran huset.
Dvs jeg har beskåret - over sidegrene - oppe i trækronen, så trækronen er blevet mindre.
Det gør jeg hvert ca 3-5 år, så birketræerne ikke bliver for store.

Sidst - under stormen syntes jeg at det største af dem bevægede sig RET MEGET, og det vil være upraktisk at få det ind over huset - så derfor har jeg været oppe at klatre og beskære.

De andre træer er jeg også ved at beskære på samme måde -- så jeg tror at vi er nogenlunde klar.

----- og båden er på land.

Pøj pøj til jer allesammen - mvh A.

To ulykker kommer sjældent alene.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis