God boremaskine

Hej jeg vil ud og have mig en kvali boremaskine.

Men ved ikke rigtig hvad jeg skal vælge, og hvad der Best for pengene?
Det skal være en ad de lille modeller, ligesom denne bosch http://billigmaskiner.dk/bosch-blaa-skruemaskiner-10-8-v-170/bosch-akku-bore-skruemaskine-gsr-10-8-2-li-l-boxx-p1123.
I må meget gerne komme med andre gode forslag, hvis der nogen andre som måske er billigere/bedre, og i må meget gerne smide et link på hvor man kan købe den?:-)

Den skal bruges til alt muligt, hobby,træ og ting i hjemmet osv.

Håber i kan hjælpe :-)
Hej jeg vil ud og have mig en kvali boremaskine.... Vis hele indlægget
51 svar
 Følg tråden
Der er 40 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Capper på 23 nov 2013 13:03



Ja ved godt, men er ved at blive sindsyg er at søge på alle de boremaskine :-0



Og har ikke kunne finde dem med bits-holder til under 1200kr og det er over mit maks:-)

Den midterste blå bosch KCT linker til, har også til bitz i spindelen, når borepatronen afmonteres, den koster lige under 1000 kr. incl 2 stk batterier.

men er der plads nok, synes jeg det er rarere, at bruge den med borepatronen.

(dog  bruger jeg den kun til småskruer, når jeg har en kraftig 18 volts maskine, gider jeg ikke at stå og fedte rundt med den lille, i 1' gear) 

www.carl-ras.dk/e-shop/vaerktoej/ak...inegsr108/


du er jeg jo lidt værktøjs freak så min samling er, milwaukee 18v slag skrue maskine, bajonetsav og rundsav.
tilde lidt mindre opgaver makitasættet som je_ns linker til. som med radio lygte og bajonetsav. Den lille maskine kan faktisk mere end man regner med jo den skal da arbejde for at smide en 6*120 skrue i men den kan sagtens.
jeg bruger faktisk den lille mere end den store nu.
Hej.
Hold da op. Tre sider for at købe en boremaskine. Der vil være meget I ikke når i livet

mvh

 varmetossen

Den er købt, men det var da en hyggelig "lille" samtale:-)

Tak for hjælpen alle sammen!
Skrevet af Capper på 24 nov 2013 13:34
Den er købt, men det var da en hyggelig "lille" samtale:-)

Tak for hjælpen alle sammen!

Og hvad købte du så ?

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Annonce
Hej.
Og jeg har en gammel, lille grøn håndboremaskine af mærket Bosch, der har udført utallige opgaver, med og uden slag, og der er ikke mærkbart slør i den udgående aksel, 13 mm. borepatron, der også er blevet brugt med følelse en gang imellem, så lad være med at dødsdømme ret meget

mvh

 varmetossen

Ja nu må trådstarteren på banen, og fortælle hvad han har købt.

Har købt en grøn bosch PSR. Men ved ikke om jeg bare er uheldig, men jeg er ihvertfald skuffet, der jeg kommer hjemvog sætter den til ladning opdager jeg at borepatronen er skæv.
Så den skal ud og byttes imorgen, så må vi se om det bliver den samme eller en anden:-)
Skrevet af Capper på 25 nov 2013 07:41

Har købt en grøn bosch PSR. Men ved ikke om jeg bare er uheldig, men jeg er ihvertfald skuffet, der jeg kommer hjemvog sætter den til ladning opdager jeg at borepatronen er skæv.

Så den skal ud og byttes imorgen, så må vi se om det bliver den samme eller en anden:-)
Har du fået den byttet, og til hvad?



Jep har fået den nye model bosch i blå:-)
Den dur bare;-) kan klart anbefaledes :-)
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis