God boremaskine

Hej jeg vil ud og have mig en kvali boremaskine.

Men ved ikke rigtig hvad jeg skal vælge, og hvad der Best for pengene?
Det skal være en ad de lille modeller, ligesom denne bosch http://billigmaskiner.dk/bosch-blaa-skruemaskiner-10-8-v-170/bosch-akku-bore-skruemaskine-gsr-10-8-2-li-l-boxx-p1123.
I må meget gerne komme med andre gode forslag, hvis der nogen andre som måske er billigere/bedre, og i må meget gerne smide et link på hvor man kan købe den?:-)

Den skal bruges til alt muligt, hobby,træ og ting i hjemmet osv.

Håber i kan hjælpe :-)
Hej jeg vil ud og have mig en kvali boremaskine.... Vis hele indlægget
51 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ja okay, jeg syntes rigtigt godt om den bosch, den ligger rigtig godt i hånden på mig:-) nogen der har en ide om hvor det Best og købe den?(tænker på prisen og tilbehør, hvor for man mest for pengene)
Hvor mange Nm ville i sige til mit brug? Ved godt det med at få så meget så muligt men tænker osse lidt på priser da jeg jo har en 18v til de store ting.
Har slet ingen ide om hvor stor forskellen er på 1 eller 3Nm på de lille modeller?
Og den 18v i xl springer jeg over, det skal være den "lille" model:-)

(Tak fordi i gider hjælpe, og give Info!)
Ja, sorry - du skrev jo i dit allerførste indlæg at det skulle være en lille model

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Haha :-)

Nogen der ved hvor man kan få så en "kasse" hvor man for så en "lille" boremaskine og så følger der en masse ting med, bits osv?
Slet ingen, der havde andre gode forslag?:-)

Eller hjælp til hvad for en man skal vælge(ved godt det osse er en smags sag, men kender kun 2 slags, der lå næsten være flere:-)

Min 10,8 volt Metabo, fylder faktisk næsten det samme. som den lille Makita 18 volt 3 ah lion jeg også har, det er kun batteriet der fylder lidt mere.

Så synes jeg der er bedre balance i makitaen. samt den trækker over det dobbelte i NM.

Jeg ville nu ikke vægte, at få en masse bor og bitz, medmindre de var med til samme pris.

Annonce
Har osse kigget på den du viser der, men er helt vild med den anden, med det lille batteri. Syntes den ligger godt i hånden.
Ved godt den anden er noget bedre, men mangler en som er noget mindre end de andre jeg har

Kan bare ikke finde ud af hvad jeg skal skyde mine penge på??
Hej.

Jeg har et par Makita 18 Li-Ion maskiner med 3 gear, slag osv.. de er ikke gratis, men fordelen er at man kan udvidde..

Jeg startede med min den 1. (boremaskine, med et batteri og langsom lader) og siden er der udviddet med en tilsvarende boremaskine, rundsav, vinkelsliber bajonetsav, lampe hurtiglader 2 ekstra 3 AH batterier osv.. Alt fungerer super godt.

Den første købte jeg for vel 6 år siden (li-Ion modellen var helt ny dengang) og så de øvrige er købt i England som et tilbud... Og det er vel 5 år siden nu.. Og de arbejder stadig godt, alle batterierne er fortsat fuldt køreklare..
Så kan klart anbefale Makita.

Og så vil jeg gerne fremhæve at den har en fantastisk vægtfordeling. den ligger bare super godt i hånden.
Derfor mærker man ikke den vejer mere end de helt små der ofte ikke har den samme vægtfordeling og skal håndteres meget mere.. min ligger bare rigtigt i min hånd.

Men jo, det handler jo næsten om religion om man er til Bosch, Makita eller alle mulige andre..
Kan anbefale 18V maskiner med god batteritid (3 AH).

MVH Njord

MVH Njord
Tak for den fine anmeldelse, lige hvad jeg kunne bruge, det bare den forkerte maskine;-)
Den jeg vil have skal have ca samme form som den bosch jeg skriver om i første indlæg :-)
Den ligger skide godt i hånden, men kan bare ikke finde ud af hvorfor en af modellerne man skal vælge. Og kender kun til 2 så håber der nogen som har en dem lign. Som kan fortælle hvad man burde købe:-)

Men tak for input!
Den er lige dyr nok syntes jeg , men nogen der ved om der er et sted det billigst og købe en bosch PSR 10,8v?
Måske på nettet nogen som kender en go og billig hjemmeside? Eller butik, helst så tæt på Nørresundby/Aalborg som muligt:-)
Der er yderligere 31 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis