Nyt gruppekøb: Termografi med 40 pct rabat

Hej alle

Vi har igen arrangeret et "LDS gruppekøb" på termografi, dvs. billeder af din bolig med infrarødt kamera, som viser hvor isolering mv. kan forbedres.

Fordi vi går sammen her på LDS, får vi 40% rabat på leverandørens normale priser. Det gælder både grundpakken (udvendigt termografi til 975 kr.) og alle tilkøb.

Det gælder kun i denne uge, så klik ind på gruppekøbet og læs mere


Mvh. AllanE
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ikke særligt imponerende, Sweet Deal tilbyder til 949 kr. incl rapport og forslag til forbedringer.

http://www.sweetdeal.dk/deal/aarhus/klimaenergi4u-aarhus?utm_source=subscriber_aarhus&utm_medium=Email&blastID=221573&[email protected]
Skrevet af akselj på 19 nov 2013 21:45
Ikke særligt imponerende, Sweet Deal tilbyder til 949 kr. incl rapport og forslag til forbedringer.

http://www.sweetdeal.dk/deal/aarhus/klimaenergi4u-aarhus?utm_source=subscriber_aarhus&utm_medium=Email&blastID=221573&[email protected]

gælder kun i århus kommune (læs det med småt)

Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

Lige en kommentar mere: Vi har haft et gruppekøb med samme leverandør tidligere. Feedback'en fra brugere der købte dengang var rigtig god og der var generelt gode oplevelser med dem. Netop derfor bruger vi dem igen, selvom der er mange der tilbyder termografi.

Bemærk i øvrigt, at der i vores gruppekøb ikke er et loft på antal billeder, som på Sweetdeal. Og at der ER en rapport med i grundprisen - selvom man ikke tilkøber den uddybende analyse.

PS: akselj, jeg ændrer lige i dit link, så din mailadresse ikke ligger offentligt tilgængeligt (mailadressen står som del af linket).

Mvh. AllanE
Jeg var en af dem der har benyttet gruppe købet.

Jeg blev fint kontaktet på telefon af firmaet og vi aftalte at de kunne komme i lørdags (ja de kører åbenbart også, når vi andre holder fri) 2 mand mødte op og vi fik en fin snak om isolering af diverse bygningsdele, samt vinduer og døre, vi fik også talt om rør isolering og indvendig isolering, så vi kom vidt omkring på den lille time de var hos mig.

I går fik jeg så en mail fra dem med deres billeder.
Meget fint sat op med et lille reference billede ved siden deres termo billede, derudover nogle fine grafer, en fin forklaring på varme graderne og endelig en skriftlig gennemgang af hvert enkelt billede, hvor de påpeger ting der kan ændres, men også ting der i orden (feks. min hoveddøren er ok, men teressedøren er hullet som en si).

De har også vedhæftede 2 pdf filer om udskiftning af vinduer og en om udvendig efterisolering af sokkel (som i mit hus er en støbt sokkel og derfor lyser rødt på alle deres billeder).

Jeg fik også et trik til at se om der er noget hulmursisolering tilbage (jeg troede slet ikke der var nogen isolering, men de påpegede de små borhuller der var lappede som indikerede at der var blæst noget i på et tidspunkt), eller om den er sunket sammen, hvilket noget godt kunne tyde på.

Alt i alt var det en meget positiv oplevelse og de skal roses for deres arbejde.

Nu er det så op til mig at bruge den viden jeg har fået, og få hældt noget isolering ind de rigtige steder, så varmeregningen kan falde de næste mange år.   

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
@PinkHenrik.

Tak for fin information om, hvad man får i gruppekøbet.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Annonce
HOLD JER VÆK FRA TILBUDSSIDER
Jeg bestilte en termografering gennem mindst50procent.dk/dagensbedste.dk. til 704kr. disse penge har jeg fået tilbage.
Hos Kasper Pedersen http://nhj-ing.dk/ Houmeden 8 - 8900 Randers tilkøbte jeg "indendørs termografering" for 995kr. og overførte penge via netbank: de skulle komme og udføre arbejdet 25/11-2014 kl. 14.00, jeg har intet hørt fra dem siden de sendte bekræftelsen i september, indskrevet i en Googlekalender, og de er desværre heller ikke dukket op som aftalt. Når man Googler firmaet og især indehaveren Kasper Petersen der tidligere hed "Kaspar Rønne Dalsø", bliver man klar over at pengene er smidt ud af vinduet. Når man ringer til firmaet, får man fat i en telefonsvarer, og Kasper ringer ikke tilbage når man beder ham om det på svareren, hvis man ringer til Kaspers mobil, svarer han ikke.

 

Tak for at du deler dine dårlige oplevelser, fourtyfours.

Bare lige for en god ordens skyld: Det er en gammel tråd, du skriver i, som omhandler et LDS-gruppekøb/medlemstilbud. Dvs. et tilbud som jeg havde arrangeret her på LDS og ikke en "deal" fra en af de omtalte sider. Vi havde kun tilfredse LDS'ere dengang og folkene bag firmaet var/er meget reelle. Af samme årsag arrangerede vi tilbud hos dem to gange, baseret på de gode tilbagemeldinger.

Jeg nævner det, fordi jeg vil sikre mig, at LDS ikke bliver koblet sammen med dine dårlige oplevelser.



Mvh. AllanE

Jeg fandt indlægget via Google, så jeg tænkte at der måske var andre der gerne ville have "sådan en omgang" og for at de ikke skulle dumme sig på samme måde som mig, lavede jeg indlægget. Jeg håber du gentager tilbuddet, for jeg ville gerne have mit hus fotograferet.


 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis