Tapetafdamper

http://www.xl-byg.dk/produkter/maling/malervaerktoej/tapetafdamper/wagner-w16-tapetafdamper.htm

De fleste tapetafdampere jeg finder er på 2000w og koster omkring 400 kr
Harald nyborg er den eneste der reklamerer med damp pr. minut: 50g pr minut

Er de gode nok?


den jeg har lejet idag hos stark synes jeg er mest effektiv/giver mest damp, ved de sidste 2-3 dl vand i tanken. Bør den ikke give lige meget damp hele vejen igennem...
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Sådan opføre alle af-dampere sig, jo mindre vand i kedlen jo hurtigere koger det, det burde være logik for perlehøns
hej hvad vil du med sådant et monster du får bare et fugtigt indeklima ved brug af den man kan købe et håndværktøj der perforerer tapetet og så en spray flaske med vand i så glider det næsten af vægen selv

 

Den vandmængde der frigives ved at spraye tapetet efter du har ridset op i det er lige så stor som når du damper det af, så at det bliver et mere fugtigt inde klima med damp kontra vandsprøjteri er noget vås at komme med.
Jeg skriver kun hvad en maler har fortalt mig og i øvrigt er det også billigere end at købe en tapet damper. Og har selv prøvet begge dele og luften føles ikke nær så fugtig som med damperen

 

Nu ville jeg så heller aldrig købe en sådan men leje den, da det er ret sjældent man har brug for den, og så står den bare og fylder.
Annonce
Jeg ville aldrig være nervøs for at bruge en 'koger' pga fugten. Luft ud og der er ikke noget problem i det. Den er også langt mere effektiv end opløser og en sprøjte

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
Jeg købte en til 300 kr og den er bare effektiv. Jeg skulle aldrig have lejet en i stark den første dag til 160 kr. Jeg skulle have købt den med det samme. Den fylder ikke meget og er nem af "tage frem". Jeg skal igennem hele huset, så det bliver små penge godt givet ud.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Jeg har en af dem fra biltema! Den har gjort det rigtig godt! Den har taget hovedparten af vores vægge og mener jeg gav 249 kr for den og den er i øvrigt også på 2000watt:-) ved nærmere kig på biltema.dk kan jeg se at den koster 199 kr.
300 gav jeg, leveret til døren, den er også på 2000w.
det er så rystende billigt at jeg føler mig ret dum over at jeg lejede en den første dag...
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
får lige at slå fast, når jeg snakker tapetafdamper er det denne type jeg taler om:
http://www.juhlp.dk/shop/langeland-tapetafdamper-238p.html

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også