einhell...

Hej alle..

Kikker efter lidt forskelligt nyt el-værktøj,
Og syntes Einhell, har nogle gode bud på det jeg mangler..
Men kender ikke rigtigt mærket..
Vi snakket BL. Geringssav og multisliber, i den røde serie og 240 v..
Er der nogle der har erfaringer med den røde Einhell ??

Mvh kokken
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Har ikke noget af dette mærke, så ved ikke rigtig hvordan jeg kan/skal vejlede dig her, men om ikke for andet, for at få lidt "gang" i din tråd, det hjælper somme tider lidt på det når en' har svaret er min erfaring.

Så held med det. & lad os se om ikke der kommer nogle "guldkorn"


Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Jeg har selv denne: http://toolworld.dk/produkt/13833/Einhell-Rt-xm-305-u-Kap-geringssav-1800-watt

Jeg er godt tilfreds, er god til træ, vandrør, aluprifil og sådan.

Vi er ved at renovere, og jeg saver alt med den medfølgende klinge.

Hvis man vil have den skal save nøjagtig 90 grader kræver det lidt opretning af saven, men den er meget tæt på fra fabrikken.
Det er mange gange nødvendigt med lidt justering hist og her for at få et brugeligt resultat ud af en ny maskine.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Skrevet af maskinsnedker på 25 nov 2013 16:50
Det er mange gange nødvendigt med lidt justering hist og her for at få et brugeligt resultat ud af en ny maskine.


Nemlig. :-)
Einhill er så vidt jeg ved et Tysk mærke, men hvis det er TUV mærket kan du roligt købe det, det er den bedste form for anerkendelse i Tyskland og den gælder i alle lande der er i EU.
Men hvis det er på nettet du har set den, så ved jeg ikke lige om det er det du søger, Bosch laver jo en udmærket  grøn serie til hobby folket og en blå serie til de proffesionelle. Det er et godt gennem prøvet mærke som holder utroligt længe, jeg har eks. en stor 700 w. boremaskine som jeg købte for 32 år siden, den fungere stadig upåklageligt.
Vi er jo en del der aldrig kunne drømme om at købe vore maskiner på nettet, vi vil røre og holde for at mærke om det lige er det vi skal bruge.
Annonce
Skrevet af Håndværkeren på 25 nov 2013 17:17
Einhill er så vidt jeg ved et Tysk mærke, men hvis det er TUV mærket kan du roligt købe det, det er den bedste form for anerkendelse i Tyskland og den gælder i alle lande der er i EU.
Men hvis det er på nettet du har set den, så ved jeg ikke lige om det er det du søger, Bosch laver jo en udmærket  grøn serie til hobby folket og en blå serie til de proffesionelle. Det er et godt gennem prøvet mærke som holder utroligt længe, jeg har eks. en stor 700 w. boremaskine som jeg købte for 32 år siden, den fungere stadig upåklageligt.
Vi er jo en del der aldrig kunne drømme om at købe vore maskiner på nettet, vi vil røre og holde for at mærke om det lige er det vi skal bruge.

Bosch ville jeg heller ikke tøve med at købe, jeg faldt for Einhell'en fordi den kunne skære jern-alu-profiler, og mente derfor den ville have en relativ stærk konstruktion.
Takker for jeres indlæg, mht til den grønne Bosch, har jeg dårlig erfaring.. Både med skruemaskine og vinkelsliber...
Men men har ikke problemer med at skulle købe noget andet Bosch..

Mvh kokken
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis