Fiberbredbånd i sommerhuset.

Hej.

Jeg har fået et meget interessant tilbud om fiberbredbånd med TV til sommerhuset.
15/15 MBit og lille TV-pakke med alle danske TV-kanaler + TV2  og nogle tyske for kr. 248,-/md i 6 mdr. - derefter kr. 299/md. + TV servicegebyr på kr. kr. 199,- halvårligt.
Indgravning og tilslutning er gratis. Der kommer så andre engangsudgifter på ca. kr. 1.000,-

Alt i alt billigere pr. år end mit Canaldigital TV-abonnement med stort set samme kanaler.

Men jeg skal også have en trådløs router, som de vil have kr. 689,- for - det er en CISCO Linksys EA2700 Trådløs bredbåndsrouter.

Kan man ikke bare købe en trådløs router - de fås meget billigere - f.eks. Zyxel. - eller er det ikke det værd ?


Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
På sigt vil du jo spare en del skillinger, så de 689,00 er vel pebber nødder i det lange løb.
Og har du ikke fiber der hjemme, vil du nok blive over rasket over kvaliteten af billedet
Men få fiber boxen sat et sted hvor den ikke vil genere, det er nogen gange et helt lysshow at se på.
Jo, jeg har også fiber herhjemme - og ja, billedkvaliteten fås ikke bedre

Modem ? - er det indbygget i den router jeg nævner ? Eller i boksen, hvor fiberen kommer ind ? der er tilslutning til TV og PC i boksen ( LAN ). Ved TV skal så sidde en TV-boks.
Der er ikke nævnt noget om modem på SE.dk's hjemmeside

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Sådan noget bruges ikke i forbindelse med SE bredbånd til internettet det er Plug and play !  Men der skal en form for boks eller hvad det nu er for at kunne se TV. Jeg troede også at det var lige på, for der sidder sådan et net stik på mit TV men nej der skulle købes en dims mere for at se TV. Den ligge nu ubrugt, da jeg er gået over til egen antenne og slipper for at betale extra for at se TV.
takker for svarene

Fik afklaret hvad jeg søgte

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

slettet

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Jeg køber sådan en fætter her - der kan fås billigere men er vist ikke værd at gå efter og ca. 1 million, der er dyrere

Trådløs router GO-RT-N300

Den skulle nok kunne klare den 15/15 Mbit forbindelse jeg får.

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis