Ledhejseport

Hej
Jeg står og skal bruge en ledhejseport, problemet er at den ikke skal være bredere end 150 cm. Nogle af jer der har en idé?
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja bestil den på målet svære er det ikke. Ellers hvis du finder i overmål kan den sikkert snildt tilpasses

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

du skrev at problemet var størrelsen og fik råd. Nu er det prisen???

 

Ok prøver lige på en anden måde :-)

Jeg står og skal bruge en ledhejseport, den må ikke være bredere end 150 cm og da det er et hobbyprojekt jeg er igang med skal det helst ikke koste det vilde. Og da dette jo er et forum for folk der godt kan lide at lave ting selv, så tænkte jeg at det ville være det helt rigtige sted at spørge om der er nogle der har en god ide til hvordan man kan lave sådan en?
Jeg tror det bedste resultat for dig vil cære at maile til de forskellige fabrikker eller grossister. Af erfaring ved jeg, at de ofte har fejlmål liggende, spm de tørster efter at. Komme af med. Evt spørg om de har paneler med små buler i. Ring til lindab i jels. De har ofte noget stående, der kan skæres ned

 

Annonce
Ser det ikke som et stort problem.
Det eneste som skal laves om ved en ny billig ledhejseport er selve port fagene. Dem burde man vel kunne skære ind så de bliver den ønskede bredte.
Så det burde kunne lade sig gøre for en ægte handyman
Skrevet af lkmthebest på 17 nov 2013 18:41
Ser det ikke som et stort problem.
Det eneste som skal laves om ved en ny billig ledhejseport er selve port fagene. Dem burde man vel kunne skære ind så de bliver den ønskede bredte.
Så det burde kunne lade sig gøre for en ægte handyman

Det kan godt være det bliver løsningen.  Jeg ved bare ikke lige hvordan de ser ud fra nye. Er det bare selve fagene der kører i en skinne, eller sidder der en eller anden form for beslag i enderne?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis