Vaskemaskine og tørretumbler eller kombi

Hej LDS

vil høre om der er nogle af jer der har erfaringer med disse kombimaskiner, som både indeholder vaske og tørretumbler. Vores gamle maskine er stået af og overvejer en kombi. 
Kiggede på denne: http://www.de3bedste.dk/p/20297-29/...er-maskine

Men hvad er jeres erfaringer med kombimaskinerne? 

facadeisolering og pudsning af facader hos JTF

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
nu er det godt nok en del år (ca 20) siden jeg kørte med hvidevarer, men personligt ville jeg ikke røre en kombimaskine med en ildtang hvis en af funktionerne går i stykke har du slet intet, men med seperate maskiner er det kun een af dem der er ude af drift, tidligere var tørrefunktionen heller ikke så god i kombi, så har man pladsen til det ville jeg helt klart vælge een af hver.

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Vaskemaskinen køre minimum engang om dagen, når man har 3 børn mellem 2 og 10 så er der jo meget tøj.
Kunne godt se fordelen i forhold til pladsen med kombimaskinen, men der er plads til en af hver, så det tror jeg vist det bliver i stedet. Svigerfar mente bare at det var en god ide med en kombi. Men jeg siger mange tak for svarene.

facadeisolering og pudsning af facader hos JTF

Vi har haft en kombi. Den røg hurtigt ud igen. Den var ikke særlig god og meget, meget langsom!

Køb en af hver!

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Takker. Det bliver det også kan jeg lynhurtigt se.

facadeisolering og pudsning af facader hos JTF

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis