højttaler hylde

Her er min ide. en hjørnehylde der er mellem 55 og 70 mm høj og hul. fronten udstyres med højttalere og knap til volume og til basjustering samt en tænd og slukknap til en ledning med udtag. her ved jeg ikke hvad jeg kan finde som er pænt. overvejer lidt et fuga underlag FUGA UNDERLAG 1 MODUL HVID - Best.nr. 7036

med en sådan på FUGA AFBRYDER ENKELT KOKSGRÅ - Best.nr. 1481 og så sætte en forlængerledning i denne og bruge til eltingene. det fungerer jo som en forlængerledning med tænd sluk på, men ved ikke om jeg lovligt må lave en sådan, men tænker det er forsvarligt nok. uden på højttalerne men indenfor volumenknapper og lignende vil jeg sætte fint net på. så lyden kommer ud, men højttlaere er gemt lidt væk. der skal også være basport i fronten. bassen sidder fast under hylden. hvad tror folk vil det virke- dropper iøvrigt nok de fuga og sætter en forlængerledning med tænd sluk fast under hylden, så den sidder usynligt
Her er min ide. en hjørnehylde der er mellem 55 og... Vis hele indlægget
24 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Nå kan åbenbart ikk vedhæfte billeder fra tlf
Hvordan er det gået med projektet?
åhh det er gået lidt i stampe, min rundsav stod af, så skal lige have skaffet en ny først
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis