Lidt ide til galleriet.

Hej AllanE, nu er det snart vinter, når ungerne er puttet en aften og du keder dig, hvad med så at putte noget LightBox eller lign. på galleriet. Det er lidt tungt at se billedserier.

Jeg mener at have læst at du selv har lavet galleriet, så et burde være lige til at indføre,

Tak herfra, en af de gamle brugere,

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
Arbejder på parogpsykoterapi.dk ​

10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Tak for tippet. Du har fuldstændig ret - der er virkelig plads til forbedringer i galleriet. Vi havde lightbox på engang, indtil en opdatering ødelagde det.

Faktisk har jeg fået re-designet hele galleriet og kodet halvdelen af den nye version. Det er gået en anelse i stå nu, men jeg håber at genoplive projektet snart.

Den senere tid har stået på, at få et bestillingssystem på plads (inkl. betaling med kreditkort). Jeg vil gerne gøre mere ud af "gruppekøb"-tanken, hvor alle på LDS får gode priser, fordi vi er så mange. Det har været meget populært de par gange vi har prøvet det af.

Jeg har lavet en aftale om 40% rabat på termografi-besøg, med samme leverandør, som vi tidligere har kørt. Kampagnen er lige gjort aktiv og kører i en begrænset periode (én uge), så kig evt. under gruppekøb.

PS: Jeg prøver om jeg kan lave et midlertidigt fix i galleriet...en sidste lappeløsning på det gode gamle galleri

Mvh. AllanE
Okay lyder spændende. Jeg syntes også at kunne huske at det var der en gang.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
Arbejder på parogpsykoterapi.dk ​

God nyhed! Jeg har fixet det, så billeder nu åbnes i en "lightbox" igen - og ovenikøbet en flot en af slagsen.

Løste det på en anden måde, end jeg tidligere har prøvet...og det viste sig at være rimelig enkelt. Bare jeg dog havde luret dén løsning for længe siden. Nå, men nu virker det.

Mvh. AllanE
Jubiii.
Sådan AllanE.

Chr

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Ja ! - Nu virker det godt

Tak for det

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Annonce
Har lige testet nyskabelsen på Torben1's beretning om flisebelægningen, oven i købet med tekst til de enkelte billeder.
Det er så meget bedre nu, og langt mere inspirerende, helt perfekt

Et lille hjertesuk
Kunne man ikke slette de mange totalt misforståede gallerier, der efterhånden findes? De risikerer at "smitte" nytilkommende bidragydere!
Hvad med at udvide antallet af billeder, især med tekst på?

Med venlig hilsen
ktm

Skrevet af ktm på 16 nov 2013 10:53

Et lille hjertesuk
Kunne man ikke slette de mange totalt misforståede gallerier, der efterhånden findes? De risikerer at "smitte" nytilkommende bidragydere!
Det er jeg enig i.
Har faktisk lige forklaret i et par tråde, hvor trådstarter ikke kunne få billederne frem at man lige skal trykke på " indsæt billede " også - det er ikke nok at uploade, som nogen nytilkomne tror - og bruger så galleriet.

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Jeg har også et lille hjerte suk !
kunne det gøres tydligere at Galleriet ikke er beregnet på spørgsmål, der har været nogle stykker efter hånden der tror at de kan stille deres spørgsmål i Galleriet.
Skrevet af EISOE på 16 nov 2013 11:03
Det er jeg enig i.
Har faktisk lige forklaret i et par tråde, hvor trådstarter ikke kunne få billederne frem at man lige skal trykke på " indsæt billede " også - det er ikke nok at uploade, som nogen nytilkomne tror - og bruger så galleriet.

http://www.lav-det-selv.dk/Forum/aft/185546

Du kunne lave en lidt bedre guide end denne jeg baksede sammen her. Jeg tror det ville være en super ide, at lave en knap der hedder "indsæt billed" ved siden af "send", "annuler" og "vis uskast"  Funktionen "vedhæftede filer" er ikke så i iøjefaldende, og til dem der ikke er så kendte med siden, eller det at uploade billeder, vil enten ikke se den, eller ikke vide at det er den funktion de skal bruge. 

Jubii nu kan der skiftes billeder igen meget enkelt, det er noget der dur'

Tak for det Mr. E.

En glad bruger af dette forum.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis