Tråden er låst

Golf 2 dissel. Købes

Jeg vil gerne købe en golf 2 som er uden rust og pæn i lakken og har kørt få km.
Den skal ha dissel motor helst en 1.6 turbo motor.
Jeg ved at de er svære at finde men håber at der er nogle der ved hvor der står en til salg.
MVH Nomaden
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nu er vi jo ude i noget, der har 25+ år på bagen, så det er ikke nemt. De der købte bieselbiler i DK dengang havde et stort km-behov, ellers kunne det ikke svare sig at køre med stive tændingskabler. desuden har dansk vejsalt gjort et godt indhug i bestanden af Golf II.

Du må kigge i Tysklane eller Østrig/Schweitz, hvis du skal have alle dine ønsker opfyldt.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Med de betingelser kan det næsten lige så godt gå at kigge lidt på andre mærker med diesel motor. Golf 2 er ved at være udgå pga rust. Der findes stadig nogle få, men de koster nemt 10-12000 når det er diesel med lav km.

Her er et eksempel på et alternativ der er 10 år nyere til ca samme pris. http://www.dba.dk/seat-ibiza-19-sdi-signo-2000/id-502473346/

Det skal lige siges at jeg ikke har interesse i firmaet der sælger den, det var bare for at give et eksempel på hvad man ellers kunne vælge.

Kender en der har en turbo diesel nys 7000 hans nummer er 41263085 det er en golf 2 og den er pæn
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis