Er LDS på stoffer ??

Det har været oppe før, men se lige her:  www.lav-det-selv.dk/Forum/aft/184458 

Browser er den sidste nye IE 10 i W8 uden nul komma en.


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Det har været oppe før, men se lige her:  www.lav... Vis hele indlægget
22 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
På min PC ser det helt almindeligt og naturligt ud. Jeg bruger Chrome. Måske det har noget at sige?

Med venlig hilsen
ktm

 

Hej.
Ka det passe, at for mange år siden, da vi i DK skulle forny vores tog, der skulle bære den offentlige fjerntransport (DK) ind i fremtiden, havde vi ikke råd til at bestille den forcromede udgave, men bestilte den forzinkede. Dette medførte desværre nogle oversættelses/forståelsesfejl, der afspejlede sig i vores beklagelige hverdag

mvh

 varmetossen

Skrevet af ktm på 18 nov 2013 14:47
På min PC ser det helt almindeligt og naturligt ud. Jeg bruger Chrome. Måske det har noget at sige?
Det har du ret i NU. Men der er så siden blevet skrevet i tråden, bla. er der kommet et kæmpe link til. Måske det har rettet ...........  

Og det er stadig nøjagtig den samme browser, som jeg beskrev i første indlæg på tråden.  


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Hehe, det er bare mig der er på spil. Jeg har forkortet linket, så layoutet ikke blev ødelagt.


Mvh. AllanE
Skrevet af AllanE på 18 nov 2013 22:32
Hehe, det er bare mig der er på spil. Jeg har forkortet linket, så layoutet ikke blev ødelagt. 
Nåååeeee, det kan jeg godt se nu Allan.  
Men jeg skulle jo nok have lavet en skærmdump af senariet, før jeg skrev.  
Det har jeg hermed fortrudt nu. 

Om end, smilies står lidt underligt i editoren i denne tråd lige nu.



Og der huskede jeg ......

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Annonce
Her er lidt mere af den sjove formatering. Har undladt at tage et dump, da det kun er på den første side det går galt og en formoder der ikke bliver rettet/tilføjet noget uden det er Allan der "spøger".

http://www.lav-det-selv.dk/Forum/aft/185540 

Hør sig mig, nu vil ovenstående link ikke igen. Prøver igen uden at røre noget.

http://www.lav-det-selv.dk/Forum/aft/185540 

Nej, ikke om de vil.

www.lav-det-selv.dk/Forum/aft/185540

Det var sgi bedre.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Skrevet af Nitter på 18 nov 2013 20:38
Det har du ret i NU. Men der er så siden blevet skrevet i tråden, bla. er der kommet et kæmpe link til. Måske det har rettet ...........  

Og det er stadig nøjagtig den samme browser, som jeg beskrev i første indlæg på tråden.  


Nu er det også galt her igen!!

Med venlig hilsen
ktm

 

Skrevet af ktm på 19 nov 2013 16:50

Nu er det også galt her igen!!


Også her

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Hvis det er den her: http://www.lav-det-selv.dk/Forum/aft/185572#343006  Ser den ganske normal ud her ved mig.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Skrevet af Nitter på 19 nov 2013 17:13
Hvis det er den her: http://www.lav-det-selv.dk/Forum/aft/185572#343006  Ser den ganske normal ud her ved mig.

Ser også normal ud her hvis jeg åbner den i IE - men ikke hvis jeg åbner den i Firefox

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis