Montering af Data udtag.

Hej, jeg skal montere dette stik: http://www.wattoo.dk/dataudtag-fuga-t3-utp-kat-5-2xrj45-farve-1088001981-1088002375-1088002414 men den vejledning jeg har fået med passer ikke til det stik jeg har fået. Jeg er helt på bar bund i forhold til hvordan jeg skal montere det. Jeg har købt en LSA-tang fordi jeg læste et sted at man skulle bruge sådan en.
I den vejledning jeg har fået med, har det stik der er vist en ting man kan åbne og lukke i toppen, det har mit stik ikke.

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Den skitse, du har fået med, er sikkert til et LK stik, og dit stik er ikke et LK stik. Så vidt jeg kan se, skal du blot følge farveskemaet, som er trykt på stikket. Du lægger korerne ind i den åbning med farvekoden og deler så de enkelte korer ud til de farver, som er vist. Du kan bruge den farvekode, du vil, bare du bruger den samme i begge ender af kablet. Du skal også undgå at lukke parene op på et længere stykke end strengt nødvendigt. Korerne lægger du ind i LSA klemmen og monterer den med  det værktøj, har købt. Værktøjet klipper selv ledningen over, når den er monteret i klemmen.

fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis