Kontrollampe lyser på BOSCH varmekedel.

Hej!
Jeg har brug for hjælp, da jeg ikke aner noget om denne varmekedel.
 
Jeg har en BOSCH Europur varmtvandsbeholder, model ZSB 16-1 A23 fra 2008.
Her er bogen: http://www.bosch-climate.dk/files/2...2026-1.pdf

Kontrollampen er begyndt at lyse rødt. Hvad skal jeg gøre ved det? Hvad betyder det reelt? Jeg har læse manualen mm. igennem, men kan ikke finde svaret.

"Det er kontrollampen for brænderdrift", nr. 363 på side 11 i bogen.

Jeg sætter pris på jeres hjælp - tak!
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er den eldrevet, så er det hvergang elvarmelegemet starter at den lyser, den slukker igen når den har nået den indstillede temperatur.
 Stakkels Håndværker. Det er et GASFYR, hvilket du burde have fundet ud af hvis du ellers gad trykke på linket !!!!!!!!!   

Som jeg læser manualen (21 >) tænder lampen når fyret kører, dvs. når der er ild i brænderen. Den grønne lyse når kedlen er tændt.

Er det ikke sådan din opføre sig ???

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Forsøgte faktisk at åbne for linket, men min forbindelse til internettet er ualmindeligt sløv i dag
Skrevet af Håndværkeren på 09 nov 2013 13:57
Forsøgte faktisk at åbne for linket, men min forbindelse til internettet er ualmindeligt sløv i dag
Så må du ha harmonikaen gravet frem fra det beskyttende mørke og bestilt en hurtigere forbindelse.

Det skal så siges, at linket er et direkte downloadlink til manualen, der fylder 2,77 MB. 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Annonce
Skrevet af Håndværkeren på 09 nov 2013 14:28
jeg betaler for en 40 / 40 forbindelse
 Og hvad får du så:  http://borger.itst.dk/verktojer/bredbaandsmaaleren 

Hmm, det er et af de link der ikke kan linkes direkte til. Men prøv www.borger.itst.dk og vælg derfra.


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Skrevet af Nitter på 09 nov 2013 14:48
 Og hvad får du så:  http://borger.itst.dk/verktojer/bredbaandsmaaleren 

Hmm, det er et af de link der ikke kan linkes direkte til. Men prøv www.borger.itst.dk og vælg derfra.

Her er den helt rigtige adr.  www.erhvervsstyrelsen.dk/bredbaandsmaaleren  


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Skrevet af Håndværkeren på 09 nov 2013 17:37
Down. 52593 kbit/s     Upl. 22673 kbit/s
Wow, så får du jo ligefrem en hel del mere end du betaler for, på download siden.

Du må være en meget utålmodig mand siden du opgav sådan lige. 
Eller også var der ikkkke liiiigeee hul i gennem på daværende tidspunkt. 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis