Hej
jeg har fået ny skærm på min forholdsvis nye lumia 920, hos en ikke autoriseret reparatør i Næstved, de oplyste først efter rep. at de ikke var autoriserede.
Skærmen blev sat skævt på med det resultat at den ikke var helt lukket nederst, jeg går ind og beder om at få det ordnet på garantien på skærmudskiftningen, det gør de også, men nu slukker telefonen hele tiden. Det virker som om den lille sensor ikke registrerer at jeg holder telefonen mod hovedet, se derfor slukker jeg den med kinden(det er min umiddelbare teori). der er en beskyttelsesfilm på skærmen, som er en anelse uklar, kan det være dens skyld? jeg vil helst ha at den bliver siddende, derfor har jeg ikke prøvet at fjerne den.
Tlf er købt hos elgiganten, men da de ikke ville give en pris på udskiftning af skærm gik jeg til den anden reparatør, garantien gælder jo nok ikke mere? Nogen der har erfaring med det?
Skal jeg starte med at fjerne filmen? Eller bare køre hele vejen til Næstved og spilde en hel dag?
Mvh
Helle
Det er skøønt at bo på en gård fra 1721(Uden stråtag). Uddannet tækkemand og byggetekniker.