lumia 920 slukker hele tiden

Hej
jeg har fået ny skærm på min forholdsvis nye lumia 920, hos en ikke autoriseret reparatør i Næstved, de oplyste først efter rep. at de ikke var autoriserede.
Skærmen blev sat skævt på med det resultat at den ikke var helt lukket nederst, jeg går ind og beder om at få det ordnet på garantien på skærmudskiftningen, det gør de også, men nu slukker telefonen hele tiden. Det virker som om den lille sensor ikke registrerer at jeg holder telefonen mod hovedet, se derfor slukker jeg den med kinden(det er min umiddelbare teori). der er en beskyttelsesfilm på skærmen, som er en anelse uklar, kan det være dens skyld? jeg vil helst ha at den bliver siddende, derfor har jeg ikke prøvet at fjerne den.
Tlf er købt hos elgiganten, men da de ikke ville give en pris på udskiftning af skærm gik jeg til den anden reparatør, garantien gælder jo nok ikke mere? Nogen der har erfaring med det?
Skal jeg starte med at fjerne filmen? Eller bare køre hele vejen til Næstved og spilde en hel dag?
Mvh
Helle

Det er skøønt at bo på en gård fra 1721(Uden stråtag). Uddannet tækkemand og byggetekniker.

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ved ikke om filmen har noget at gøre med den nye fejl. Der er nok ikke andet for at du tager den af, vil den ikke opføre sig normalt er det en selvfølge de have tilbage igen da telefonen ikke led af den lige den fejl da den blev indleveret.

Måske postvæsnet kan klare transporten i stedet ?

Pøj pøj med talerøret.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Hej Leif
Jeg tog turen til Næstved igen og talte m ham der ejede værkstedet. Han kiggede kort på mobilen og sagde at skærmen ikle sluttede tæt og det gjorde at der kom lys ind til det lille kamera foran. Ham skiftede skærmen igen og nu virker den som den skal:-).
Mvh
Helle

Det er skøønt at bo på en gård fra 1721(Uden stråtag). Uddannet tækkemand og byggetekniker.

Jamen det var da godt.

Så er den jo ligefrem parat  til og gå i stykker igen.  

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis