CF-MC Masterregulator fejl "Alarm-Output-Diode-4"

Hejsa

Håber der er en der kan hjælpe mig lidt på vej.

Jeg har en CF-MC Masterregulator 5 kanaler, hvor jeg har en output diode blinker og alarm og så diode 4. Iflg vejledninger er det = Udgang eller aktuatoren er kortsluttet eller akuatoren er afbrudt.

Der sidder 5 stk uponor som lukker op og ned for varmen til de enkelte områder. Selve 4 som jeg kunne mistænke for at have fejlen kan jeg se på glasset er den åbner og luller.

Selve varmen bliver cirkuleret med en grundfors varme pumpe, som der bliver tændt for når CF-MC gør det vil jeg mene. Den virker også da jeg har varme over det hele.

Selve konfiguration er sat til 4 men er usikker på om det er rigtigt. Da jeg ikke ved hvad NC og NO samt PWM  betyder.

Vælg udgangskonfiguration:
• Tryk på udgangsvalgknappen , og skift mellem de mulige udgangskonfigurationer
- udgangslysdioderne vil være tændt - som angivet nedenfor:
• 1 lysdiode: Udgangene er konfigureret til NC-aktuatorer med ON/OFF-regulering
(standard).
• 2 lysdioder: Udgangene er konfigureret til NO-aktuatorer med ON/OFF-regulering.
• 3 lysdioder: Udgangene er konfigureret til NC-aktuatorer med PWM-regulering
til gulvvarme.
• 4 lysdioder: Udgangene er konfigureret til NO-aktuatorer med PWM-regulering
til gulvvarme.
• 5 lysdioder: En trådløs fjernbetjening er installeret, og det er ikke muligt at
ændre indstillinger fra masterregulatoren.


Selve løsningen er bygget op med et Vaillant Gasfyr, hvor der er gulvarmen er tilsluttet men bliver styret af en Vaillant VRC470, som styre temp i rum og lukker ned for gulvvarmen når den er nået den indstillede temp i rummet.

Håber der en som kan hjælpe mig med min fejl.


Mvh Kim



 

0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis