I DGI-byen er der en restaurant der er super til prisen.
Umiddelbart tror man ikke der på et sportssted kan være sådan en åbenbaring, og det er da også første gang jeg har følt det naturligt, at jeg måtte skrive til stedet bagefter, for at give mit uforbeholdne kompliment. Det er nu 2 år siden (2001).
www.dgibyen.dk og i toppen Vestauranten
Af menukortet idag ser det ud til, at de har samme høje niveau til en meget rimelig pris.
Det er billigt i forhold til madens niveau og betjeningen der for 2 år siden næsten mindede mig om et besøg på en 3 stjernet Michellin restaurant i Frankrig. (Den eneste jeg har besøgt og den største total-oplevelse jeg har prøvet.)
Men i DGI har vi noget der kan minde om oplevelsen.
For grupper (som vi var) kan man i samme bygning både svømme, bowle, skyde skarpskydning og så slutte af med denne oplevelse mad og betjening.
En rigtig super oplevelse for en gruppe.
Er den store pengepung oppe eller har man bare interesse, bør man også bede om det store vinkort som er en tyk sag med for stedet mange store vine, og dog begynder priserne ved godt kr. 200 så bliv ikke nervøs, men nyd sådan en perle i København, for her får du virkeligt noget for pengene, og spring så hellere hvert andet besøg over i en middelmådig restaurant med priser der er 20 kr. billigere, og få så den den store oplevelse her og tag en god cigar og cognac til.
God fornøjelse!
- JørgenE