Brunch ifm bryllup

Hjælp.

Jeg sagde JA til min kærste den 4. oktober og vi skal allerede giftes den 23/11. Det var meningen at vi skulle på rådhuset uden familie/venners kendskab, men sådan skulle det ikke gå.

Vi skal giftes kl 10 og fra kl 12-15 er der brunch hjemme for vennerne og fra kl 18.30 skal vi på resturant med familien.

Jeg har tænkt at der skulle diskes op med æg, bacon, cocktailspølser, crossaint, moffins, alm. bagrbrød og amerikanske pandekager og frugt, men hvad kan vi forberedes i forvejen og kan pølserne steges i ovnen. Crossainterne havde jeg tænkt at købe som færdiglavet dej, som blot skal i ovnen, men jeg har trods alt kun 1.5 til 2 timers på selve dagen.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
TILLYKKE....
Det lyder som en ordentlig mundfuld du giver dig i kast med, men du skriver desværre ikke hvor mange du skal lave brunch til, det har jo også en betydning smile
De amerikanske pandekager kan du godt lave dagen før, og så blot lune dem på selve dagen.
Pølsene bliver bedst af at blive stegt på pande, du kan sagtens stege dem sammen med baconen, det giver god smag til pølserne.

Hvis jeg var dig så ville jeg alliere mig med en god bekendt, der ikke skal med til brylluppet, og få hende/ham til at hjælpe med maden, så du ikke har det at tænke på.

Held og lykke med jeres store dag.
Hilsen Rikke
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis