Hjemmelavede ispinde Opskrift søges !!

Hej

Jeg er i den gode/heldige position at være indehaver af en frys selv form til ispinde.
Men mange opskrifter på vanilie is har det med at "skille" eller ikke at blive helt homogene. Og da ungerne har prøvet en "rigtig" is fra kiosken ja så tror de ikke at den hjemmelavede er ligeså god eller bedre

Hjælp Ønskes

Venligst Njord

MVH Njord
Hej Jeg er i den gode/heldige position at være... Vis hele indlægget
19 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af ispindeforme på 22-07-2015 22:32
Hvorfor skulle dette være reklame når man referer til en hjemmeside om ispinde opskrifter, ??????? det sku da en latterlig afgørelse af admin at fjerne mit indlæg. Det vel meningen at folk skal have hjælp herinde...

 

Du reklamerer med din salgsside, som i øvrigt misbruger et registreret varemærke. 

 

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Du bliver ved med at køre på min reklame, hvad med at se det positive, at brugeren er hjulpet på vej til ispindeopskrifter som han eller hun aldrig nogen sinde finder andre steder end hos ispindeforme.dk , er du med makker ?
Registreret varemærke, vi har ingen henvendelse haft fra nogen firmaer iøvrigt mener jeg ikke der noget ulovligt, så længe dette ikke sker, så kan jeg ikke se hvorfor du har ondt ?

Http://www.ispindeforme.dk

Du siterer til den forkerte, jeg skrev ikke det sidste
Ordenreglerne skal overholdes , der er ikke så meget at komme efter desværre
Hvis du vil hjælpe med gratis opskrifter fra dit eget firma, Så må du kontakte admin om reklameplads som de andre eller en anden løsning med ham.

og jeg tror han er hjulpet, nu hvor der er gået 14 år siden han skrev det


Med venlig hilsen
Martin Hjordrup Hansen.

Bygningskonstruktør / projekterings,- IKT- og Procesleder. Bygningsdesign.

Ingeniørfirmaet 
FJERRING A/S
Slagelse.
Skrevet af ispindeforme på 22-07-2015 23:27
Du bliver ved med at køre på min reklame, hvad med at se det positive, at brugeren er hjulpet på vej til ispindeopskrifter som han eller hun aldrig nogen sinde finder andre steder end hos ispindeforme.dk , er du med makker ?
Registreret varemærke, vi har ingen henvendelse haft fra nogen firmaer iøvrigt mener jeg ikke der noget ulovligt, så længe dette ikke sker, så kan jeg ikke se hvorfor du har ondt ?

Jamen du skal da bare fortsætte med brugen af "Københavnerstang" - men lad være med at hyle når de pudser en advokat på dig, med en kæmperegning til følge.

Uanset hvad du mener, så ER det ikke tilladt at lukrere på andres registrerede varemærker. Og tro mig, det kan blive rigtig dyrt for dig. 

I øvrigt kunne du jo bare have skrevet opskrifterne ind, i stedet for at linke til din web-biks!

Og du kunne have valgt at bruge et andet brugernavn, end navnet på samme biks.

Luset måde at reklamere gratis på - er du med makker ? For lige at bruge dit eget uforskammede, hidsige udbrud.

 

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Det er meget nemmere at skrive herinde, hvis man skriver venligt...og hvis man bliver så mavesur, af at lave pinde i de forme - så er det ikke sundt ;-)
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Annonce

Selvfølgelig skrevet til "formmanden"

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Jeg prøvede at søge lidt på firmaet, plejer jeg altid for at se om det er et reelt firma..
1. Kan ikke finde CVR på firmaet. Det har vidst intet.....
2. Sikke en anmeldelse. https://dk.trustpilot.com/review/ispindeforme.dk
3. Gad vide om man får ispindeformene fra trendkeys i stedet for? da den er eget af samme mand i samme boligblok.
4. trendkeys er gået konkurt i 2011 men der bliver stadig "solgt" der fra.
http://datacvr.virk.dk/data/visenhed?enhedstype=virksomhed&id=32877672
https://dk.trustpilot.com/review/www.trendkey.dk
6. og han er blevet oplyst om københavnerstangen før http://www.amino.dk/forums/t/255484.aspx.

Utroligt hvad internettet kan nu om stunder..
Jeg ville ikke stole på det firma..

Med venlig hilsen
Martin Hjordrup Hansen.

Bygningskonstruktør / projekterings,- IKT- og Procesleder. Bygningsdesign.

Ingeniørfirmaet 
FJERRING A/S
Slagelse.
Hej!
Hvis I er stadig intereseret i ispinde ville jeg bare sige at mig og min kærste vi elsker hjemmelavede sorbet. Mango eller vandmelon er fornemt. Det er meget nemt at lave. Vi bruger altid ismaskinen til dette men det er ikke nødvendigt.
så kommer opskriften:
Mango eller vandmelon- frugterne skrælles og blendes til en slags puré. Vi tilføjer lidt vand til mangoen / med vandmelonen er der masser af vand i forvejen
Tilføj lidt honning og blend den igen. til sidsts hæld blandingen i en isbeholder og stil den i fryseren i et par timer.
hilsen
AS
Hej!
Hvis I er stadig intereseret i ispinde ville jeg bare sige at mig og min kærste vi elsker hjemmelavede sorbet. Mango eller vandmelon er fornemt. Det er meget nemt at lave. Vi bruger altid ismaskinen til dette men det er ikke nødvendigt.
så kommer opskriften:
Mango eller vandmelon- frugterne skrælles og blendes til en slags puré. Vi tilføjer lidt vand til mangoen / med vandmelonen er der masser af vand i forvejen
Tilføj lidt honning og blend den igen. til sidsts hæld blandingen i en isbeholder og stil den i fryseren i et par timer.
hilsen
AS
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis