Ladning af pgo tr3-50 Nicolai Smed 2 4050 04-11-2013 19:02 Hvordan lades en tre hjulet knallert? Min fars knallert aflader når han ikke bruger den. Så når han skal starte den kan han ikke bruge elstarteren! Kan man bruge en motorcykel lader? Mvh Nicolai 2 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Nitter 5936 7700 04-11-2013 20:42 Tja, nu er en motorcykellader jo mange forskellige ting. Hvis jeg ikke formoder helt galt sidder der et 6 Ah batteri på en PGO. Hvilket betyder du nok ikke skal lade det med med mere end 1 Amp. Og laderen bør være af den type der ikke kan overlade et batteri, hvilket vi i min omgangskreds kalder en lader med ladebegrænsning. Knallertforhandleren eller T. Hansen har dem helt sikkert. Meennn, hvis knallerten kan starte på selvstarteren når den kommer hjem efter en køretur og ikke dagen efter, ville jeg nu nok overveje at købe et nyt batteri da det gamle formodes at være defekt. Mvh. Leif. Onliner: "Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Nicolai Smed Trådstarter 2 4050 04-11-2013 21:14 Tak for hjælpen! Jeg vil lige tjekke med min far om han har problemer med elstarteren når han kommer hjem fra tur! Mvh Nicolai