Dåse holder

Hej

Jeg har ledt efter sådan en her i et stykke tid, men desværre uden held..

Og så tænkte jeg der måske var nogen herinde som ved om de kan købes et sted.

http://193.238.185.184/images/3088185?size=medium&index=1

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er der køl i selve stativet, så øllet er tilpas tempereret?

Med venlig hilsen
ktm

Tror ikke det er en normal salgsvare, men lidt nede på siden i linket her: www.frisorland.dk/products.php?id=52&sub_id=3489 er der nogle der måske ligner, dog til en uforskammet høj pris. Måske du skulle prøve at kigge på steder hvor man sælger brugt butiksinventar. Det kunne eventuelt være auktioner.

Ellers er det jo et fint L-D-S projekt hvis ................ 

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
nej tror desværre ikke der i køl i stativet, selvom det det satme havde været smart

jeg har set de har været til salg på lauritz for et stykke tid siden

nitter: tak for dit link, men ikke helt hvad jeg søger og med hensyn til L-D-S projekt har jeg vidst allerede nok:-)
Skrevet af hrandersen på 08 nov 2013 15:02

nitter: tak for dit link, men ikke helt hvad jeg søger og med hensyn til L-D-S projekt har jeg vidst allerede nok:-)
Ja ok, det var bare det jeg lige kunne finde.

Men var forbi den lokale bager i går, der har de faktisk et par stykker stående der ligner den på billedet til en forveksling. Måske det er i den retning du skal søge.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis