Ledninger til bil

Nogle der kan være behjælpelig med hvor man kan købe ledninger til et ledningsnet.
 til bil , tænker på mangefarvede ikke alm installationskabler
f.eks. blå/sort , brun/rød etc
MVH
Jørn Berwald
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Biltema ! men du skal selv kører til butikken for de handler ikke via nettet
Hej.
Ellers findes der vel stadig autoelektrikere derude.
Den nærmeste her hedder Bosch service og de kan vel også hedde andet.

mvh

varmetossen

Her er ALT, hvad hjertet kan begære, både af færdigstrikkede og i løs vægt.

Med venlig hilsen
ktm

De stumper ledning, du efterspørger, burde et hvert autoværksted, med respekt for sig selv og kundernes biler, ligge inde med. Dog skal du nok regne med, der mangler nogle af de farvekombinationer du eventuelt efterspørger, men det må du leve med.

God jagt.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Hej.
Så kan vi godt lige tage en fyraftenshistorie:
For mange år siden, i min ungdom, havde en kammerat en Citroen 2CV med lidt el-problemer. Han købte bogen, der kunne forklare det, og det var fint vist med farver og numre på ledningerne.
Problemet kom først, da han kiggede rundt i bilen. Der var de grønne allesammen og ingen numre

mvh 

varmetossen

Annonce
Skrevet af Klaus Lundstedt på 01 nov 2013 19:15
Hej.
Så kan vi godt lige tage en fyraftenshistorie:
For mange år siden, i min ungdom, havde en kammerat en Citroen 2CV med lidt el-problemer. Han købte bogen, der kunne forklare det, og det var fint vist med farver og numre på ledningerne.
Problemet kom først, da han kiggede rundt i bilen. Der var de grønne allesammen og ingen numre

mvh 

Joh tak, det kender jeg også til
Jeg var med en kammerat kørt helt over i det mørke jydeland for at se på en Land Rover LWT, der var annonceret med helt nyt ledningsnet, hvilket jeg sætter uendelig meget pris på, da ledningsnet i gamle biler, godt kan byde på en del triste oplevelser.
Vi ofrede den dyre færgebillet over Rådden Æbelmost og fyldt for flere hundrede kroner benzin på min LR Bus og kom frem. For det første kunne bilen slet ikke starte, selv om den angiveligt var nysynet. Den kom så omsider tøvende igang. Dernæst viste det sig, at det såkaldte "nye" ledningsnet bestod af ene røde ledninger uden nogen form for opmærkning.
Så kunne vi køre hjem igen et par tusinde kr. fattigere.

Med venlig hilsen
ktm

Vær nu lidt positiv Ktm glæd dig over at vi ikke forlanger at se dit pas når du kommer her over til hovedlandet fra den der Svenske koloni
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis