Agaver

Nogen herinde med forstand på Agaver og evt. slags prisen af disse.

Der står en 5-6 stykke på ejendommen i Jerslev, hvoraf den ene er kæmpestor, og ville gerne afhænde disse, men kan se på DBA at det er noget svingende priser folk tager for disse.

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
De må ialfald ikke få frost, jeg har en gammel ven der har sådan en kæmpe stående som den største du har. Den bliver taget inden døre når vi når Novenber eller tidligere hvis der er udsigt til nattefrost ( han køre den på en palle løfter )

Men det er da svært at sætte pris på sådan nogle planter, jeg ville blot give dem væk for at andre kunne glæde sig over dem og jeg slap for problemerne.
Ude af øje, ude af sind
Nu har du jo taget billeder af dem, så print dem ud på almindeligt papir og klask dem op nede i den lokale hvor de har sådan en tavle med dit Tlf. nummer
Du skal da igang med at lave Tequila!

Mvh Mærsk

Ja de er flotte , jeg har selv nogen der er størrer , men de er ikke noget særligt værd , da de vokser hurtigt...de små gulstribede agava americana kan godt tåle let frost , der findes agaver som tåler ned til minus 16-18 grader og dem har jeg på friland året rundt................  

   elektriker fra jævnstrømmens tid
Har måske fundet en der vil aftage et par stykker af dem, så slipper jeg måske for at slæbe dem ind på værkstedet...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis