hey godtfolk,
Efter at have læst nogle gamle tråde fra sidste årti, der bare ender blindt, prøver jeg lige at starte en ny
Jeg har overtaget et køle-/fryseskab fra Whirlpool (kan ikke finde noget modelnummer), som af en eller anden årsag varmer i den nederste del af køleskabet

Som I kan se på billedet, er der ingen rim nederst i skabet.
Jeg har haft det ude, og det ser fint ud bagpå. Har støvet det af, og der er ingen tydelige lækager.
Som noget ekstra, har jeg lagt en varmeafvisende film mellem radiatoren og rammen, så varmen bliver kastet mere væk; men det har vist sig, ikke at have nogen betydning.
I selve køleskabet er der ca. 10 grader, og i fryseskabet er der ca. minus 10 grader. Jeg har prøvet at stille termostaten højere, men det har ikke haft nogen ønsket effekt.
Da jeg ikke har nogen brugsanvisning, ved jeg ikke, hvad den gule vippeknap gør. Den har stået med lys i hele tiden, så nu prøver jeg lige at vippe den. Kølefunktionen slukkes ved at dreje termostaten til 0.. tror jeg. Den stopper i hvert fald.
Problemet er simpelthen, at der kommer varme ud et bestemt sted i køleskabet. Hvis jeg lægger en hånd på bagkanten inden i køleskabet er der et tydeligt område på ca. 10x10cm, hvor der kommer varme ud.
Hvad kan det være, og er der noget, jeg kan gøre for at afhjælpe problemet?
Gør-det-selv tips tak, ikke bare "køb et nyt"!
Sidste billede er fra fryseren