Tråden er låst

DeWalt DC980 12v + kasse og lader bortgives.

Hello.

Jeg har en 12v DeWalt DC980, hvor batterierne er døde (Det ene har jeg stadig). Laderen virker stadig fint. - 60mins - 12v-18v
Kasse fra DC987KA - Passer til de fleste DeWalt NiMH modeller.

Jeg står og skal smide den ud, men jeg tænkte der måske var en, der kunne give den et godt hjem ?

Befinder sig i 4200 Slagelse.


mvh

Anders And
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har da sådan en komplet kuffert med alt indholdet, den må du da gerne hente
Giver du batterier væk, så tager jeg da gerne imod :-)

Jeg fandt dog ud af man kan få nogle 3ah til omkring 500kr - Uoriginale selvfølgelig.

Det kunne give maskinen nyt liv, evt. en ny gang kul.
Så måske man skulle beholde den ...
Batterierne er udbrændte, og et nyt batteri koster næsten det samme som jeg gav for hele sættet. Jeg har en 18 v. fra Bosch nu.
Nemlig samme historie med min.

Men, som sagt - 500kr (evt 1000 for 2) for nye batteri(er), er billigere end en ny maskine til 2-3000kr.

Så er det bare spørgsmålet om man tør købe uoriginale batterier, og om pengene måske, på sigt, er bedre givet ud til en ny maskine
Egentlig købte jeg kun den Dewalt fordi den var som et åbnings tilbud i Stark i Sønderborg for en del år siden, den er ikke så overbebisende bedre end Bosch som jeg ellers har mange maskiner af. Men den blev prøvet og det var så det ! Jeg har bla. en gammel Bosch boremaskine der er over 30 år gammel og stadig kører upåklageligt, den har virkelig fået tærsk mange gange og været brugt som motor til mange af de tilbehørs dele jeg har, i starten havde jeg kun den og så alt tilbehør og har lavet mange større ting med det sæt, bla. har den da lavet alt træ til et køkken af den gamle type med trærammer o.s.v.
Annonce
Davs, kom du nogle sinde af med de forskellige ting?

VH AugustQR
Hejsa.

Ja, en af mine kammerater fik den.
Jeg tror dog ikke, den kom videre end ind på værkstedet ...

Mvh
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis