Anti Spam

Hej.
Hvordan bekæmper jeg spam på min PC.
Skal man købe et program eller kan man få fat
i noget gratis.
Den må gerne virke.
mvh
mede
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
 På www.spywarefri.dk kan du hente en gratis, men jeg vil nu anbefale dig at købe en Bullguard antivirus pakke, der er alt og det er meget efektivt.
...at købe en Bullguard antivirus pakke...

Skal vi ikke kalde den BullGuard Internet Security så indeholder den alt til faget tilhørende.

Den er for øvrigt lige blevet opdateret  til version 2014. Det er stadig en rigtig god sikkerhedspakke, men jeg tror de har sat lærlingen til at lave brugerfladen, og det ser som om målet er smuttet.



Mvh Regmos
Pensioneret tømrersvend, med ret til at bære sabel i krigstid.
Mange tak for venlighed.
MVH.
Mede
Jeg har haft min i tre år nu, og jeg skal love for at den er efektiv, den mindste anelse om virus og den klasker til.
Du kan hente den HER

Det er en 60 dages prøveversion, så du har lidt tid, til at se om det er noget for dig.

Hvis du bliver tilfreds, kan du købe HER

Det er en fornuftig pris, og de er meget flinke til at svare, hvis du har behov for hjælp.

Husk at du SKAL lukke og afinstallere gamle sikkerhedsprogrammer, inden du installerer noget nyt. Spørg hvis du kommer i tvivl, så kan vi prøve at hjælpe.

Mvh Regmos
Pensioneret tømrersvend, med ret til at bære sabel i krigstid.
Hvis du kan " nøjes " med 3 computere og ikke 5 som der linkes til er det noget billigere:

http://www.bullguard.com/landing-pages/ppc/dk-is13-t60-br-2.aspx?gclid=CO-1z5exu7oCFYt7cAod8AMAkw&utm_medium=cpc&utm_source=google&utm_content=26834947486&utm_campaign=BG-IH-DK-IS13-brand

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Skrevet af EISOE på 29 okt 2013 08:11
Hvis du kan " nøjes " med 3 computere og ikke 5 som der linkes til er det noget billigere:

http://www.bullguard.com/landing-pages/ppc/dk-is13-t60-br-2.aspx?gclid=CO-1z5exu7oCFYt7cAod8AMAkw&utm_medium=cpc&utm_source=google&utm_content=26834947486&utm_campaign=BG-IH-DK-IS13-brand

Og her er så et endnu bedre tilbud :

http://e-gear.dk/bullguard-internet-security.html?gclid=CKbH8OPDu7oCFc1V3godoXUArA

I øvrigt burde du kunne blokere for uønskede mails fra navngivne domæner - men det tager så lidt tid inden du får blokeret for alle dem du ikke ønsker - og de finder hele tiden på nye smutveje til at genere os med spam. Dit spamfilter burde også tage en del.

Personligt oprettede jeg mit eget domæne med 20 e-mail adresser, så er der til hele familien :-) - det virker !
Også fordi jeg var grundigt træt af spam

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Jeg får en sjælden gang en mail fra et eller andet, det er på fremmed sprog ( engelsk ) og jeg fatter ikke en brik !
Men efter hånden har jeg fået lukket grundigt af, hvad værre er at jeg ofte bliver ringet op af et eller andet firma fra Langbortistand de taler gebrokkent engelsk og jeg lægger på efter max. 30 sekunder.
Det der undre, er at jeg har hemmeligt tlf. nr.
Mange mange tak for jeres svar.
mvh
mede
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis