Anti Spam

Hej.
Hvordan bekæmper jeg spam på min PC.
Skal man købe et program eller kan man få fat
i noget gratis.
Den må gerne virke.
mvh
mede
Hej. Hvordan bekæmper jeg spam på min PC. Skal... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Håndværkeren på 29 okt 2013 11:19

Jeg får en sjælden gang en mail fra et eller andet, det er på fremmed sprog ( engelsk ) og jeg fatter ikke en brik !

Men efter hånden har jeg fået lukket grundigt af, hvad værre er at jeg ofte bliver ringet op af et eller andet firma fra Langbortistand de taler gebrokkent engelsk og jeg lægger på efter max. 30 sekunder.

Det der undre, er at jeg har hemmeligt tlf. nr.


Der er ikke noget mærkeligt i, at du får mails på et sprog du kun kan fløjte (engelsk). Hvis dit spamfilter ikke opfatter mailen som spam, bliver det ikke filtreret fra.

At et firma fra Langtbortistan kender dit telefon nummer er heller ikke mærkeligt, af den simple grund, at de ikke kender det. Du har sikkert i din grønne ungdom prøvet at dreje/taste et nummer for at høre om der var nogen, der tog telefonen. Det er samme princip, der bruges ved de opkald du får, nemlig tast et nummer og lyt om der er ringetone eller henvisningstone. Hvis der er ringetone, stiller computeren om til en person, som siger at de ringer fra Windows og at de har fundet en fejl på din Windows computer. Jeg har sagt til dem, at jeg ingen computer har, og har så ikke hørt fra dem siden.



fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis