Hvordan laver jeg dette stik? Atlas boremaskine

Følg tråden
Mr_Cabrio
Mr_Cabrio
Postnr: 9200
Mr_Cabrio Mr_Cabrio
Hej folkens.

Jeg har denne boremaskine, hvor ledningen er knækket ved stikket. Er det noget, der kan laves og hvordan? 

je__ns
je__ns
je__ns je__ns
Lidt svært at se men umidelbart ligne det ikke et stik, men simpelthen ledningen, og gummiaflastnings bøsningen der er brækket.

Så en nu gummibøsning, og kort ledningen op, men det kræver du skiller maskinen ad. 

Men er det et stik, ser det ud til, at både delen i maskinen og stikket har taget skade.
Men er det kun stikket i ledningen, skal du have en ny ledning.

mvh jens
Mr_Cabrio
Mr_Cabrio
Postnr: 9200
Mr_Cabrio Mr_Cabrio Trådstarter
Tak for svaret Jens.

Selve stikket fejler ikke noget. Det er uden for gummiaflastningsdelen, at ledningen har sin dårlige forbindelse.

Problemet er, at stikket og ledningen er svejset sammen og man ikke umiddelbart kan komme til at korte ledningen op.

Jeg har ikke åbnet til maskinen, for at se om det ville være en mulighed, at montere en ledning direkte.
Anders K
Anders K
Postnr: 8220
Anders K Anders K
Det burde være muligt at udskifte stikket til en fast ledning. Alternativt kan du prøve at søge på reservedele på nettet. Det burde være muligt at finde dele til sådan en afhængigt af hvor gammel den er.

Med venlig hilsen

Anders

Jacob Antenne
Jacob Antenne
Postnr: 0000
Jacob Antenne Jacob Antenne
Man bør kunne købe en helt ny ledning. ellers kan man lave noget semi kriminelt med limflex og krympe muffer
Jacob
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.