Hvordan laver jeg dette stik? Atlas boremaskine

Hej folkens.

Jeg har denne boremaskine, hvor ledningen er knækket ved stikket. Er det noget, der kan laves og hvordan? 


4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Lidt svært at se men umidelbart ligne det ikke et stik, men simpelthen ledningen, og gummiaflastnings bøsningen der er brækket.

Så en nu gummibøsning, og kort ledningen op, men det kræver du skiller maskinen ad. 

Men er det et stik, ser det ud til, at både delen i maskinen og stikket har taget skade.
Men er det kun stikket i ledningen, skal du have en ny ledning.
  
mvh jens
Tak for svaret Jens.

Selve stikket fejler ikke noget. Det er uden for gummiaflastningsdelen, at ledningen har sin dårlige forbindelse.

Problemet er, at stikket og ledningen er svejset sammen og man ikke umiddelbart kan komme til at korte ledningen op.

Jeg har ikke åbnet til maskinen, for at se om det ville være en mulighed, at montere en ledning direkte.
Det burde være muligt at udskifte stikket til en fast ledning. Alternativt kan du prøve at søge på reservedele på nettet. Det burde være muligt at finde dele til sådan en afhængigt af hvor gammel den er.

Med venlig hilsen

Anders

Man bør kunne købe en helt ny ledning. ellers kan man lave noget semi kriminelt med limflex og krympe muffer

Jacob
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis