whiteboard December87 1 28-10-2013 01:06 Hej jeg har læst man kan lave en ganske stor whiteboard tavle til ganske få penge - kan dog ikke lige finde materialerne i Danmark - er der nogen, der ved, hvilke materialer, man skal bruge? På forhånd tak 2 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Håndværkeren 20251 29-10-2013 15:10 Nu ved jeg ikke lige om det er sådan en man kan skrive med sprit tusch på og viske det væk igen ? I så tilfælde er det vel bare en blikplade der er malet med en hård epoxy 2 komponent maling. Kunne selvfølgelig også være at den var glasseret som på køleskabe og komfurer. Men så kan man ikke selv lave det.
Nitter 5936 7700 29-10-2013 19:39 Skrevet af December87 på 28 okt 2013 01:06 Hej jeg har læst man kan lave en ganske stor whiteboard tavle til ganske få penge - kan dog ikke lige finde materialerne i Danmark - er der nogen, der ved, hvilke materialer, man skal bruge? På forhånd tak Tja, en søgning i Google bragte mig fluks her: www.rias.dk Desværre er linket for langt til at kunne vises direkte men du søger bare whiteboard på deres side oppe i øverste højre hjørne. Dog siger min erfaring det tit og ofte er billigere at købe noget færdigt, i stedet for at skulle bestille noget specielt hjem. Mvh. Leif. Onliner: "Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
LDS Tip Automatisk tip Indkøbstip: Få 25% rabat på epoxymaling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS Se mere her