ideer landbrugsejendom

Har brug for jeres hjælp , og vil på forhånd gerne beklage hvis det er den forkerte gruppe jeg har lagt mit indlæg under, jeg er ny og vidste ikke hvad den hører under? icon_smile.gif

Jeg snakkede fornylig med en bekendt, som har haft sit hus til salg i over et år. Jeg sidder og tænker over hvad der kunne gøre deres hus nemmere at sælge, og til dette vil jeg lige spørge jer om i har nogle gode ideericon_smile.gif

Har i gode erfaringer med selv at lave en hjemmeside til annoncering?
Har i nogle ideer til annoncering udover facebook, hjemmeside og guloggratis?

Hvis i har tid, og det ikke er til besvær. Så må i hellere end gerne tage et kig på gården via mit link, og så skrive hvad der kunne gøre at i ikke var interesseret. Energimærke, taget, prisen eller hvad der falder jer ind

Link: http://www.landbogruppen.dk/sag/Kra...e-400-A526
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ejendomsmægler forsøger at henvende sig til hesteinteresserede, dels gennem fotos af heste og ved at beskrive mulighederne for hestehold på ejendommen. Det tror jeg desværre er lidt af et selvmål. For det første levner en grund på 8.000 m2, inkl. hus, staldbygning, gårdsplads, have mv. ikke ret meget plads tilbage til hestefolde. Man skal tænke på, at der både skal være plads til sommergræs og et sted, hvor hestene kan gå om efteråret og vinteren, når det er vådt og mudret. Hestebokse, inkl. dertil hørende faciliteter, er heller ikke etableret. Derudover er der ikke nogen ridebane (hvilket kræver yderligere ca. 800-1.200 m2), og umiddelbart heller ikke andre ridemuligheder, f.eks. i nærliggende skov.

Omvendt så har man jo ikke så meget at bruge jorden til, hvis det ikke netop er for at holde heste eller andre dyr. Så kan man jo lige så godt finde et parcelhus tættere på byen, hvor både hus og udenomsarealer formodentlig vil være lettere at vedligeholde.

Sælger kunne evt. prøve at spørge naboerne, om de kunne være interesserede i at sælge lidt jord, der støder op til ejendommen. Hvis det er tilfældet, så ville denne information absolut være relevant at nævne i præsentationen af ejendommen.
Jeg kan sagtens følge Håndværkeren i hans synspunkt. Dog må jeg sige, at jeg tvivler på, at en tråd, der netop har til formål at fremhæve de argumenter, der taler imod at købe ejendommen, vil have positiv reklamemæssig værdi. Jeg er således ikke sikker på, at Simon Spies' berømte citat "dårlig omtale er bedre end ingen omtale" gælder i dette tilfælde.
Hej i to,

Tak for dit indlæg lrp, det var en af de ting jeg selv har bemærket, og oplyst til ham der sælger ejendommen.

Jeg kan simpelthen ikke forstå dit indlæg "håndværkeren" ? Jeg prøver at få hjælp til at finde fejl ved ejendommen, eller havde jeg jo nok skrevet at det var en mega lækker liebhaverbolig mv.
@Lindblad.
Dette site drives af frivillig arbejdskraft, der gør en stor indsats for, at vi kan have dette fine sted at mødes og udveksle erfaringer, ideer og løsninger.
Desværre fedtes vi ofte ind i det vi kalder nassereklamer. Indlæg hvis eneste formål er at fremme egen forretning/vinding under dække af at være behjælpelig. Den slags indlæg kan vi ikke lide.
Jeg lurede selv på, om det var noget i den stil du var inde på og kom frem til, at det er det nok ikke. Ellers havde jeg også skrevet dig et hvast svar. Håndværkeren vurdere anderledes, og det er det han giver udtryk for. Andet og mere er der ikke i det han skriver.
AF og til rammes der ved siden af, det gøre jeg også, når vi jager nassereklamer på flugt. Det er prisen for, at sitet holdes rent for sådant og dermed opretholder den meget høje standard vi har.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

he he.
Jeg har et hus på ca samme størrelse grund. 90m2 ok hus og 260m2 fornuftig udebygning..
jeg kan ikke engang for en trejde del af den pris..
Dælme træls at bo i nordjylland.

Jeg synes nu det er en fin bolig din makker har tilsalg, Ja den skal fremhæves på en masse måder. være kreativ. opslag på arbejds plads. bilruder, nede i brugsen, alt mulig.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis