stihl benzin hækkeklipper.

stihl benzin hækkeklipper.

er der nogen af af jer der har erfaring af stihls kækkeklippere.

og jeg overvejer at købe en af stihls hækkeklipper. ca.pris. 5000kr. (stihl hs 81)
eller der under. lidt unser 4000kr. ! stihl hs 45. hs 46. hs 56.
til noget grove hække.! for at erstatte viking He 715. 230v. el hækkeklipper.
så den kan komme på "efterløn".! men batteri modellerne er inden for rækkevide.!
hvis ikke andet mærke at fortrække.!
 

men jeg ved at en af jer der har en gammel traver af en stihl benzin hækkeklipper.
der bare køre. hvis den er stadig liv i den.! (ktm.)
stihl benzin hækkeklipper. er der nogen af af... Vis hele indlægget
41 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af ktm på 29 aug 2014 12:02
Du skrev det, Leif!
Jeg tænkte det blot!!
Derfor mener jeg også, at en efterfølgende halvmarathon er relevant!

  Indrømmet, føler mig skyldig. 

Det er sgi for lidt.   Verdensrekorden for en halvmaraton ligger vist p.t. i omegnen af  58 minutter.    Stemmer på at en hel maraton er mere relevant. 

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Skrevet af Chr. på 29 aug 2014 13:00
Hvad med at få noget rigtigt grej, Hans-To-tal-Hansen.
https://www.youtube.com/watch?v=6e-JcUADpkE
Så kan man jo lave den gyrostabiliseret, hvis man har ujævnt underlag, og pedaldrevet, hvis man ikke vil på løbetur bagefter.
Chr.


Den er sgi da alt for bette til H2H. Nej, den her passer garanteret meget bedre til herren: LINK.  

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
ja. den er der godtnok smæk på hækklipning.
men den er da lille smugle for stort. til min lillebitte have.!
Jeg har lavet en klipper til minilæsseren, af en mejetærsker side kniv. Det giver ingen sved på panden.
Mangler blot at montere hydraulisk kip så behøver jeg ikke ned og løsne bolten for at vinkle den :-D
Annonce
subwoof, så må man håbe du ikke snitter naboens plasthavemøbler over - og hans flagstang!
Nitter, den der liggende helikopter er bare FOR sej! ku man stille den lidt ned, så den kanttrimmer græsplænen også?

 

Skrevet af uldal på 30 aug 2014 09:20
Nitter, den der liggende helikopter er bare FOR sej! ku man stille den lidt ned, så den kanttrimmer græsplænen også?
Det ved jeg sørme ikke, fandt kun videoen på YouTupe. Men du kan da prøve om det er muligt at finde ejeren og stille spørgsmålet der. 

Kan forestille mig, der måske kan blive et mindre problem med arbejdstilsynet omkring afskærmning her hjemme, hvis .........  


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Skrevet af hans2.hansen på 29 aug 2014 23:22
ja. den er der godtnok smæk på hækklipning.
men den er da lille smugle for stort. til min lillebitte have.!
Vrøvl H2H. Du udvider da bare bedriften.   Nu om dage kan alle da se fordelen ved stordrift. 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Tillykke med klipperen den er fed, hva' tager du i timen ?
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis